بعد از قرنها!

سلام بچه ها!!من بعد از قرنها اومدم!!!چطورین؟چیکار میکنین با امتحانا؟؟منکه همرو ... رفت!!ولی مهم نیست من فقط امتحانای خرداد برام مهمه(طرح ماسمالی کردن نمره ها) 

شماها چه خبر؟؟امتحاناتون چی شد؟؟منکه مامانم تحریمم کرده نمیذاره بیام پای کامپیوتر فقط هفته ای ۱ساعت!!!!فکر کن! 

خوب دیگه از بحث امتحانا بیایم بیرون.به اندازه کافی بدبختی ریخته سرم! 

بچه ها من امروز یه عکسی دیدم..!شماهام ببینین 

 

دیدین؟؟من نمیدونم قضیه چیه ولی اصلش اینه که این عکس مال کلیپ تجسمشه که فعلا یه تیکشو داده بیرون.انقدر حسودیم شد وقتی دیدمش.ولی اسم دختره واقعا ساراست.اه اه اه دختر زشت تر و ایکبیری تر نبود؟؟میگفتی خودم بیام اون وسط برات لزگی برقصم!!!میگن نامزدشه ولی نمیدونم راسته یا نه.خدایا خودت کمکم کن... 

قابل توجه عقیق جونم که میگفت باهاش کنار اومدم.نه کنار نیمدم هنوزم وقتی بهش فکر میکنم قلبم میشکنه... 

ااااااااااا من چقدر حرفیدم!!!خوب دیگه برم.امیدوارم تابستون عزیزمون زودتر از راه برسه.بای!

اولین روز مدرسه

سلام بچه ها!بالاخره مدرسه ها باز شدن متاسفانه!!!اما زیادم بد نبود چون دلم واسه دوستام تنگ شده بود.امروز صبح رفتم دیگه.دنیزو که تو سرویس دیدم.کلللی حرف زدیم تا رسیدیم.وقتی رسیدیم من نفهمیدم کیفمو کجا گذاشتم فقط فهمیدم که پرتش کردم تو سالن و دویدم تو حیاط پیش دوستای دیگم.صمیمی ترین دوستمو دیدم که 6ساله باهاشم.دلم براش تنگ شده بود.یکی دیگه از دوستامم بود که وقتی دیدمش فهمیدم دلم چقدر براش تنگ شده بود..!!دوستام برام خاطره های مسافرتشونو تعریف کردن و بامزه بود ولی این دوستم ستایش در عرض 10دقیقه چنان چیزی واسه من تعریف کرد که اشک از چشمام میومد!!صدای خنده هام کل مدرسه رو برداشته بود!!!بعدشم که زنگ اول آزاد بودیم و کلللی حرف زدیم.زنگ دوم شیمی داشتیم و سوم دینی و آخرم عربی.در کل روز خوبی بود دوسش داشتم!خاطره شد برام!!فعلا بای بای!!

آخ جووووووووووووووونم!!!

سلام دوستای عزیزم!!!میخوام یه چیزیو براتون تعریف کنم که صبح اتفاق افتاد برام ولی وقت نشد بگم.حسودا هم خوب چشماشونو باز کنن چون:امیر بهم ایمیل داد!!!

آهان اینم بگم که لگن آب یخ همین بغله.برین بشینین توش تا خنک شین.

صبح که از خواب بیدار شدم اومدم اینجا دیدم 2تا نظر دارم که یکی از همون حسودا برام نوشته بود.اینکه من به امیر نمیرسم و اون بهم فکر نمیکنه و....منم خیلی ناراحت بودم.به خودم گفتم امیرو فراموش کنم؟بعد گفتم هروقت به این جمله فکر میکنم امیر بهم ایمیل میده.ولی عممممرا الان داده باشه.بعد رفتم تو یاهو دیدم که...دیدم که.......وااااااااااای.....آره آره آره بهم ایمیل داده واااااااااااااااای!!!!!!!!خیلی هیجان زده شده بودم!!!!!تازه یه ایمیلم برام از فیسبوک اومده بود که امیر لایکم کرده!!!!!دیگه مرده بودم از خوشحالی!!!!من بهش گفته بودم:

سلام امیرجان.من تازه ویژه برنامه ی نوروزو دیدم.اجرای زنده ات فوق العاده بود.انرژی ای که به مردم میدادی و ازشون میگرفتی عالی بود.آدمی مثل تو با اون روح پاکش بایدم انرژی بده.وقتی اون بالا بودی،من به جای امیر،یه ستاره دیدم.عااالی بود اجرات.

اونم گفت:

مرسی یاسی جان

میدونم یه جمله ی خیییلی معمولی گفت ولی خوب از دوست هرچه رسد نیکوست...مگه نه؟؟وااای....

یعنی چی

سلام بچه ها.خوبین؟من موندم توی شک و تردید ناجور.میدونین چیه؟؟من 6ماهه که عاشق امیر شدم و شاید باورتون نشه،تو این مدت 1بارم خوابشو ندیدم.دیشب موقعی که میخواستم بخوابم،به خودم گفتم شاید بهتره اصلا عاشق نباشم؟به خدا اصلا 1ثانیه هم به امیر فک نکردم.ولی تا خود صبح خوابشو دیدم!!!!!حتی وسطش یه بار از خواب بلند شدم ولی بعدش که خوابیدم دوباره خوابشو دیدم!!!!خواب دیدم که من با چندتا از دوستام رفتم شمال.دوستامو نمیشناختم یعنی توی واقعیت تا حالا ندیده بودمشون.من روانی امیر بودم(اینم بگم که ویلایی که رفته بودیم،شبیه ویلایی نبود که خودمون داریم.ولی همیشه توی خوابام اون ویلا رو میبینم.دیشبم همون بود)چندتا از دوستامم عاشقش شده بودن.من و امیر مثلا با هم میرفتیم بیرون ولی اون مثل یه دوست معمولی باهام رفتار میکرد و با یکی دیگه از دوستام خوب بود.انگار عاشق اون بود.یه بارم رفتم دیدم پیش همن و دستای همو گرفتن.واسه یکی دیگه از دوستامم هی گل میچید.به نظر میومد که انگار میخواد حرص منو دربیاره.من هم توی خواب هم تو بیداری کلی گریه کردم.مخصوصا امیر تو خوابم خییییلی خوشگل و ملوس شده بود و من داشتم براش میمردم.مثل اون اولا عاشقش بودم.حالا یه چیزی.3تا احتمال داره.میگن که:

1-اگه عاشق یکی باشی خوابشو نمیبینی-پس من عاشقش نیستم که خوابشو دیدم.اون موقعا نمیدیدم چون عاشقش بودم.الان که عشقم کمتر شده دیدم پس عاشقش نیستم.

2-اگه زیاد بهش فکر کنی خوابشو میبینی-من اون موقعام که روانیش بودم و شبا همش بهش فکر میکردم خوابشو نمیدیدم چه برسه به دیشب که 1ثانیه هم بهش فکر نکردم!!!

3-اون شخص داشته بهت فکر میکرده-که اینم امکان نداره امیر به من فکر کنه!!!شایدم داشته باشه نمیدونم...

کمکم کنین خیلی گیج شدم!!جالبیش اینه که هروقت میخوام فراموشش کنم یا به عشقم شک میکنم،بهم ایمیل میده!!!این نشونه ست؟؟نمیدونم....

وای خدااااااااااااااااااااا

سلام بچه ها!وای وای وااااااااااااااااااااااااااااای!!!!!نمیدونم چی بگم واااااای!!فک کنم خودتون بدونین باز چی شده!!آره آره آره!!!امیر بهم ایمیل داد آره!!!!!!!خدایا چجوری باید شکرت کنم؟....بچه ها،چرا بین اینهمه آدم،من؟چرا منم که همیشه باید ایمیلاش بهم برسه؟خوب این یعنی چی؟؟یعنی واقعا دوسش دارم؟یعنی عشقم پاکه؟یعنی لایقشم؟؟وای خدا نمیدونم چیکار کنم واااای!!!!من یه ایمیل بهش دادم،اونم گفت:

مرسی یاسی جون که همیشه با خبرای داغ و خوبت بهم کلی انرژی میدی


دارم پرپر میزنم!!!یه چیزی رو میدونستین؟؟هروقت من به عشقم شک میکنم و سر 2راهی قرار میگیرم،درست همون روز یا فرداش،امیر بهم ایمیل میده.این قضیه همیشه اتفاق افتاده مال ایندفعه نیست.این یه نشونه است؟یعنی نباید فراموشش کنم؟؟تو رو خدا کمک کنین!!!فعلا که روی ابرام واااااااااای!!!راستی از یاسی جان شدم یاسی جون!!!!خدایا چاکرتم!!نمیتونم تایپ کنم فعلا باااای واااااااااااای!!!!!!!!!!!!!