آخ جووووووووووووووونم!!!

سلام دوستای عزیزم!!!میخوام یه چیزیو براتون تعریف کنم که صبح اتفاق افتاد برام ولی وقت نشد بگم.حسودا هم خوب چشماشونو باز کنن چون:امیر بهم ایمیل داد!!!

آهان اینم بگم که لگن آب یخ همین بغله.برین بشینین توش تا خنک شین.

صبح که از خواب بیدار شدم اومدم اینجا دیدم 2تا نظر دارم که یکی از همون حسودا برام نوشته بود.اینکه من به امیر نمیرسم و اون بهم فکر نمیکنه و....منم خیلی ناراحت بودم.به خودم گفتم امیرو فراموش کنم؟بعد گفتم هروقت به این جمله فکر میکنم امیر بهم ایمیل میده.ولی عممممرا الان داده باشه.بعد رفتم تو یاهو دیدم که...دیدم که.......وااااااااااای.....آره آره آره بهم ایمیل داده واااااااااااااااای!!!!!!!!خیلی هیجان زده شده بودم!!!!!تازه یه ایمیلم برام از فیسبوک اومده بود که امیر لایکم کرده!!!!!دیگه مرده بودم از خوشحالی!!!!من بهش گفته بودم:

سلام امیرجان.من تازه ویژه برنامه ی نوروزو دیدم.اجرای زنده ات فوق العاده بود.انرژی ای که به مردم میدادی و ازشون میگرفتی عالی بود.آدمی مثل تو با اون روح پاکش بایدم انرژی بده.وقتی اون بالا بودی،من به جای امیر،یه ستاره دیدم.عااالی بود اجرات.

اونم گفت:

مرسی یاسی جان

میدونم یه جمله ی خیییلی معمولی گفت ولی خوب از دوست هرچه رسد نیکوست...مگه نه؟؟وااای....

نظرات 19 + ارسال نظر
سارا شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:16 ب.ظ http://golerooz19.blogfa.com

معلومه عزیز دلم ایشاالله به امیر برسی و خوشبخت بشی خدا همه چیو برا عاشقا جور میکنه.

خدا کنه

شیما شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:42 ب.ظ

افرین عزیز دلم که حال اون دوتا عوضی رو گرفتی

دنیز شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:50 ب.ظ

یاسی جونم عاشقتم وهیچ وقت باهات قهرنمیکنم

نیلوفر شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:50 ب.ظ http://www.niloofar-amirhosein.blogfa.com

بی تو این روزای رو شن واسه من تاریکه

وقتی بی تو تک وتنهام زندگی معنا نداره

از همون روزی که رفتی دل به هیچ کسی ندادم

گفتن لحظه آخر واسه من هنوز سواله

دیدن دوباره تو فقط تو خواب و خیاله

لحظه های آخر تو توی قلب من می مونه

هیچی کسی مثل من بلد نیست

قدر چشماتو بدونه

نیلو شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:09 ب.ظ http:// SANARAVA.MIHANBLOG.COM

وای عزیزم می خوای بری؟؟؟؟دیگه نمیای ؟؟؟ اصلا چی شده؟؟؟؟؟؟؟

mahsa شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ http://rahajoooooooooooooon.blogfa.com/

سلام امید وارم تو زندگی همیشه شاد باشی و مثل الان سر حال و خوش (انشاا... که امیر هم یه روز می فهمه که چه قدر دوسش داری واون هم همین جوری عاشقت می شه)

مرسى عزیزم

عقیق شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 ب.ظ http://wish77.blogfa.com

الهی عزیزم یاسی جون مطمئن باش هرچه قدر که محبت کنی همون اندازه دریافت میکنی گلم اینو مطئن باشیه چیز دیگه که توی آپ قبلیت هم گفتم این بود که وقتی داری عصبی می شی برای یه چیز اول ببین اون شخص میزان ارزشی که داره چه قدره و اندازه همون ارزشی که داره عصبی و ناراحت شو عشقم!و اینکه هیچ وقت با این جور انسان ها دهن به دهن نذار شخصیت و زیر سوال نبار با حرف زدن بااینجور آدم ها!(دقت کردی چه قدر مثل مامان بزرگام؟؟؟؟؟؟؟؟؟)

من عاشق همین مامانی بودنتم

عقیق شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ http://wish77.blogfa.com

وای جان من از امتحان نگو دیگه یاسی سکته میکنم همینجا!آخی گفتی دوستام دلم برای دیوونه بازی های همشون تنگ شه مخصوصا مهدیه و سونیا.
دروغت و خیلی دوست داشتم البته همچین دروغم نبودا!!!!!!!!!
خوش حالم که آپمو دوست داشتی عشقم

چرا دروغ بود.تو خیلیم عاقلی عزیز دلم

پریوش شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ

سلامـ مـنـمـ امـیر و شهـرزاد رو دوست دارمـ
خیلی باحالن
داخل همـ شهرزاد و همـ پیج امیرمـ عضومـ ولی تو میدونی چرا دیگه خودش زیاد به پیج نمیاد؟
امیدوارمـ موفق باشی
+ کسایی که بازیگر ، خواننده و... رو دوست دارن و براشون وبلاگ میزنن و بخصوص اینکه داخلشمـ مینویسن که باهاشون ارتباط دارن از این حسودا زیاد دارن مثل همین دوستمـ که درباره ی محسن افشانی مینویسه که بهش زنگ زده و....
ولی تو خودت رو ناراحت نکن چون حتی خود بازیگرا یا خواننده هاهمـ از این حسودا دارن تو نباید نا امید بشی و به کارت ادامه بدی
موفق باشی
به امیرم سلام برسون!!!!!!!!!!!!!
راستی به سوالمم جواب بدی!!

امیر به پیجش نمیاد؟چرا میاد ولی خیلی کم.آخرین باری که اومد 28اسفند بود که منم باهاش چت کردم.اومد ولی با گوشیش بود و علامت آنلاین کنار اسمش نبود.شهرزادو نمیدونم ولی امیر سرش خیلی شلوغه فداش شم

maryam شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ب.ظ http://tnt103.blogfa.com

درود یاسی جون من همین الان رسیدم خونه وااااااااای وقتی این اپت رو خوندم کلی خوشحالیدممممممممممممممممممم هم برای تو هم برای امیر

nilooo شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ب.ظ http://singerrrr.blogfa.com

ایول یاسی جون عشقم خواهر خودمیییییییییییییییییییییییییییی بوس بوس حسابی کونشون سوخت فک کنم

armaghan یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ق.ظ http://beautyworld2012.blogfa.com

سلام عزیزم واای خخخیلی خخوشحال ششدمم

لیندا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ق.ظ

یاسمن جان من واقعا از حرفام معذرت میخوام.منو ببخش.
واى چقدرخوب.امیدوارم به امیر برسى

nilooo یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ق.ظ http://singerrrr.blogfa.com

آپم یاسی جونم
تو درد و دل ها اینم لینکشه www.nilooosam.blogfa.com

نوریه یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ب.ظ

yasi joon nazareMANOkhondi?

شیدا دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ http://sheiditalk.mihanblog.com

یاسی جوووووونم خیییلی واست خوشحالم امید وارم که یه روز امیرو از نزدیک ببینی منم رها جوووووونو

kt سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ http://googoosgacademy2011.blogfa.com

واییییییییییییییی بابا ای ول امیر واقعا انتخاب خوبی کرده یعنی قراره بکنه

یاسی خدایی امیر خیلی مهربونه باید قدرشو بدونی

واقعا با ایمیلت بهش موافقم یه ستاره بود با اون کراوات خوشگلش

مرسی ازت که برگشتی خییییییییلللللللیییییییییییییی دوووووووووست دارم بعدشم به این دو تا عوضی هم توجه نکن مردم دارن از حسودی میسوزن پس بذار بسوزن

حالا دوسه سال دیگه که امیر و تو عکسای عروسیتون رو گذوشتید تو همین وبلاگ ها و فن پیجا میفهمن که حسودی کاره بدیه

مهربون به من سر بزن فقط نیا بگو آپم بابا منم دل دارم خب

مرسى kt جونم ولى خیلى خوش خیالیا!امیر داره همینجورى به همه ایمیل میده اونوقت تو میگى انتخاب؟؟هه.اگه کسى بگه امیر نفسمى یا اگه بگه آقاى افجار صداتون قشنگه،واسه اون یکیه.عروسى کجا بود دلت خوشه.آره عکساش پخش میشه ولى با من نه.در هر صورت مرسى.
آخه عزیزم تو که آپ نیستى!

sepide پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ

تو چندمی عسیسم!!!؟

یعنی چی؟؟

ابی بادی شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد