نامرد

بچه ها..نمیدونین تو وب امیر یکی اومد چه حرفایی بهم زد..چندوقت پیش بهم میگفت اعتماد بنفست کاذبه و چرا فکر میکنی خوشگلی.منم بهش گفتم فکر میکنم ولی نمیگم خوشگلم اما زشتم نیستم.امروز اومد بهم گفت من عکستو تو فیسبوک دیدم سیوش کردم هر روز با دوستم نگاش میکنم و میخندیم.تو واقعا به این قیافه میگی خوشگل؟؟اگه امیر جواب ایمیلای عاشقانتو نمیده بخاطر قیافه انته.کلی حرف دیگه و آخر سرم گفت بای جنده خانوم..نظرشو پاک کردم ولی دلم خیلی شیکست.میبینی امیر؟میبینی بخاطر تو و قلب سنگیت چه حرفایی میشنوم؟میدونی چقدر تا حالا تحقیر و توهین شنیدم؟اگه توام یکم به من و احساسم اهمیت میدادی همچین اتفاقی نمیفتاد...

آخرین روز مدرسه

سلام بچه ها.پوووووووووووف بالاخره تموم شد!!!!اینم از آخرین روز مدرسه ها.ولی من اصلا دلم نمیخواست امسال تموم شه چون خیلی خوب بود و عاشق تک تک لحظه هاش بودم ولی خوب زمان میگذره و منم نمیتونم کاری بکنم و فقط خاطره ها برام میمونه..ولی خودمونیما چقدر زمان زود میگذره..امروز از اول صبح پکر بودم و مثل هر روز نبودم که بزنم و برقصم.ولی یکم که گذشت حالم خوب شد.زنگ اول که معلم فیزیکمون اومد سرمون،قرار بود کل کتابو دوره کنیم ولی ما بهش گفتیم چون روز آخره وقت آزاد بده و اونم قبول کرد.تمام بچه ها داشتن عکس میگرفتن.ما هم شروع کردیم مسخره بازی و عکس گرفتن.ولی نیم ساعت بعدش معلم شیمیمون اومد سرمون و یکم باهامون کار کرد تا زنگ تفریح.یکی از بچه های اول هست که من خیــــــــــــلی دوسش دارم ولی امروز نیمده بود و منم خیلی دلم براش تنگ شده

زنگ بعدی جغرافی داشتیم.یکی از بچه هامون کاریکاتور همه رو روی تخته کشید و معلممون وقتی دیدش کلی خندید و ما هم هرکدوم رفتیم زیر عکس خودمون و عکس گرفتیم!بعدش واسه یه ربع حذفیات امتحانو گفت و دوباره وقت آزاد.یکی از دوستام امروز تولدش بود و واسه همه بستنی گرفته بود.من و دنیز و ستایش و آیسودا که بستنیامون نصفه مونده بود،با هم قاطیشون کردیم و شیر کاکائو هم ریختیم توش و یه چیز حال بهم زنی شد که خدا میدونه!!بعدشم عکس گرفتیم ازش.بعد دیگه همه بچه ها زدیم تو فاز مسخره بازی و فیلم گرفتن.اول یکی از دوستام که اسمش معصومه ست از روی کتاب متن رو با لهجه شمالی و رشتی خوند و بعدشم شمالی رقصید که خیلی باحال بود.بعد یکی دیگه اومد ادای معلم فیزیکمونو درآورد.ولی خنـــــــــــده دار ترین قسمت ماجرا کارای من بود.من کلا توی ادا درآوردن استادم.هم تو ادا درآوردن،هم توی خوندن مثل خود خواننده ها.اول رفتم ادای معلم ریاضیمونو درآوردم.تمام بچه ها ترکیــــــــــــده بودن از خنده.یه بارم معلم ریاضیمون تو کلاس نزدیک بود بخوره زمین که ادای اونم درآوردم.ببین چی بود که حتی معلممونم سرشو گذاشته بود رو زمین و میخندید!!!!بعدش که این کارامون تموم شد،شروع کردیم عکس گرفتن دسته جمعی.بعدش من رفتم تو فاز غم و غصه و کلی گریه کردم و همش دوستامو بغل میکردم.آخه شاید سال دیگه این مدرسه نباشم و دلم براشون خیــــــــــــلی تنگ میشه..زنگ آخرم دوباره فیزیک بود و وقت آزاد.معلممون یه بار از کلاس واسه یه ربع رفت بیرون.یکی از دوستام اومد اسم همه بچه ها رو با کسی که دوسشون داشتن رو تخته نوشت و باهاشون عکس گرفتیم.بعدشم یکی از دوستام با موبایلش فیلم گرفت و ما هم تک تک حرف زدیم و مسخره بازی درآوردیم.منم دوباره گریه کردم به شدت.گریم بخاطر دوستام نبود چون تو تابستون میبینمشون.بلکه از این بود که باورم نمیشد زمان انقدر زود گذشته..حسرتش به دلم مونده.حسرت و افسوس روزای فوق العاده ای که با هم داشتیم.روزایی که دیگه برنمیگردن.مسخره بازی سر کلاس،خنده هامون،گریه هامون،دیوونه بازیامون،نمره های بدمون..دلم واسه همــــــــــــــــــشون تنگ میشه..وای الانه که دوباره اشکم بریزه.بعدش رفتم توی کلاس دوم ریاضی که یکی از دوستای صمیمیم اونجاست و سال دیگه قراره از اینجا بره.داشت بخاطر من گریه میکرد میگفت دلش تنگ میشه.خیلی ناراحت شدم باورم نمیشد امسال تموم شده..وای خدایا خودت بهم صبر بده.از در مدرسه هم که اومدیم بیرون دوباره بساط گریه زاری راه افتاد منم از همه بدتر..خونه هم که اومدم دل و دماغ کلاس رفتن نداشتم،نرفتم.از ساعت 2 تا 6 خوابیدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!انقدر گریه کرده بودم چشمام باز نمیشد..وای حالا نگرانی بعدیم امتحاناست..بچه ها از ته ته دلم واسه همتون دعا میکنم که همون نمره ای رو بگیرین که میخواین.16،17،18،هرچی.فقط اون چیزی باشه که خودتون میخواین.فکر نکنم دیگه بتونم بیام نت.خیـــــــــــــــــــــلی دوستون دارم و واسه همتون آرزوی موفقیت میکنم.بای عسیسای دلم.

خواهش

بچه ها یه خواهشی ازتون داشتم.لطفا اگه کسی از باراد خواننده ایمیلی چیزی داره حتــــــــــــــــما بهم بده.برای یکی از دوستام میخوام که عاشقشه.ممنون.

عکس های کنسرت فرزاد فرزین

بچه ها اینم عکسای کنسرتی که من رفتم..وای خدایا چقدر خوش گذشت محشر بود بهترین شب زندگیم بود..چقدر دلم واسه اون شب تنگ شده.. 

ای جااانم 

 

این مال کنسرت کرجه ولی ۴شنبست.خودش گفت ۵شنبه از ۴شنبه

خیلی بهتر بوده.حق داره والا.نگاه کنین.همه پیر پاتالن!! 

 

چه خنده قشنگی داره 

 

من اون گوشه ام سمت راست.اگه یکم میومد اینورتر منم تو عکس میفتادم. 

خدای من!!(رمز همونیه که واسه وب قبلی بهتون دادم)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.