نه..

بچه ها اون دوستم که پنجشنبه رفت کنسرت با فرزاد عکس انداخته..دارم از حسادت میمیرم..
نظرات 15 + ارسال نظر
aghigh شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ب.ظ

اپم حتما بیا یادت نره[بوسه][چشمک]

دریا شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ

ممنون یاسی جون از تسلیتت...........
نمی دونی چه درد بدیه........
پریا برام یه تکیه گاه بود........خدایا چه زود تکیه گاهم ازم گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟

من بهتر از هر کسى درکت میکنم چون قبلا خواهرمو بخاطر سرطان از دست دادم!عزیزم زمان حلش میکنه،تحمل کن

behnaz یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:38 ق.ظ http://www.khoda-0-man.blogfa.com

چطوری تو؟
درکت میکنم

شکوفه دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ق.ظ http://adght.blogfa.com

سلام عزیزم راستش با چه بدبختیی اومدم وبلاگت فقط اومدم بگم خطم به دلایل زیادی که بعدا بهت میگم خاموشه و نمیخوام روشنش کنم.تا آخر تابستون نمیتونم پیام بدم شرمنده.تا آخر تابستون هم ۴تا مراسم داریم داداشم و پسرخاله هام!راستی بابت کنسرت نرفتنت هم خیلی متاسفم ودعا میکنم کنسرت بعدی رو بری.خیلی دوست دارم.بای

[ بدون نام ] دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ق.ظ

عزیزم این که حسادت نداره
مگه خودت وقتی رفتی کنسرت فرزاد باهاش عکس ننداختی!
یه لبخند بزن
ببین چقدر ناز میشی
نبینم غصه بخوری خواهر گلم

aghigh پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ق.ظ

آپم حتما بیا و نظرتو بگو[لبخند]

یاسمن شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ http://www.manoto1-raha1363.blogfa.com


★           ☆

♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★
♥      ☆  *  ★   * ♥  ★

*      *   ★     ★  ♡  *
★           ☆
♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★
♥      ☆  *  ★   * ♥  ★

سلام عزیزم آپم و منتظر حضور گرمت....یادت نره ها!!!!!

یسنا یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:40 ق.ظ http://YADTO10.BLOGFA.COM

یاسی .بلاگ منم میای؟

باران یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ب.ظ http://www.khaterate-baran.blogfa.com

اهنگ وبت خیلی قشنگه اپم بیا

مرسی

عقیق دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ق.ظ

آپم منتظر نظرت هستم حتما بیا[لبخند]

عماد دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ق.ظ http://yassi.ir

سلام خوبی؟؟؟به شما یک محیطی زیبا برای اشتراک افکار خود با دوستانتان و دوستیابی به نام میکروبلاگ یاسی پیشنهاد میکنم
و یه پیشنهاد دیگه ای دارم...خواستم که کد تبلیغات میکروبلاگ رو توی وبلاگتون بذارید اگر موافقید یک ایمیل برای من بفرستید

حنانه چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ

یاسی یادم ننداز

یادته تو شمال چه حال مزخرفی داشتم؟؟بهم گفت شارژ نداشتم زنگ بزنم.هه!میخواستم بگیرم خفه اش کنم

شکوفه پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:11 ب.ظ

سلام عقشم....واااااااااااااااای دلم برات یه ذره شده خیلی وقته که ازت خبر ندارم خوبی؟حالت خوبه؟خوش میگذره؟؟؟؟چه خبرا؟؟؟؟
توی نظرا دیدم که گفتی خواهرتو قبلا بخاطر سرطان از دست دادی خیلی ناراحت شدم خدا بهت صبر بده...خیلی سخته
راستی یاسی جون نامزدیه داداشم هم برگزار شد یه اتفاق توپ هم واسم افتاد که بعدا بهت میگم خب خیلی حرفیدم شرمنده دوست دارم بای بای

سلام عزیزم.منم همینطور.مبارکه!مرسی آره سخته

حنا چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ

بگو کور خونده پس چرا گوشیش اشغال بووووود؟؟؟؟؟؟آره یادمه بد جور
اون موقعم مارو نبرده بودن لب دریا من و صبا و تو کفریییی بودیما

یاسی چرا این تابستون این جوریه یکی بود می رفتم تو وبش نظر می زاشتم.........

امروز اومد نت دیدم خود کشی کرده دوستش براش آپ گذاشته نفس خود کشی کرده.....

آره دقیقا!منم تو کف همین بودم!شارژ نداشت و گوشیش پیش مامانش بود ولى اشغال بود!
شماها کفرى بودین ولى من حالم افتضاح بود.نامردى الى از یه طرف،کنسرت از یه طرف.تازه سر عکس گرفتنشون یه ماجراى خنده دارم داشتن!جمعه اومدم خونتون برات میگم.اونو بشنوى چى میگى!
شاید همین روزا خبر منم بشنوى..

حنا پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ق.ظ

یاسمین می کشمتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

لااقل صبر کن یه بلا سرت نازل شه انشاالله.نه این که خود کشییییییییییی

تو که نمی گییییییییییی


می گی؟؟؟؟؟؟؟؟؟//

می گیاااااااااااا

نمیــــــــــــــــــــگم تا بسوزی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد