بعد از قرنها!

سلام بچه ها!!من بعد از قرنها اومدم!!!چطورین؟چیکار میکنین با امتحانا؟؟منکه همرو ... رفت!!ولی مهم نیست من فقط امتحانای خرداد برام مهمه(طرح ماسمالی کردن نمره ها) 

شماها چه خبر؟؟امتحاناتون چی شد؟؟منکه مامانم تحریمم کرده نمیذاره بیام پای کامپیوتر فقط هفته ای ۱ساعت!!!!فکر کن! 

خوب دیگه از بحث امتحانا بیایم بیرون.به اندازه کافی بدبختی ریخته سرم! 

بچه ها من امروز یه عکسی دیدم..!شماهام ببینین 

 

دیدین؟؟من نمیدونم قضیه چیه ولی اصلش اینه که این عکس مال کلیپ تجسمشه که فعلا یه تیکشو داده بیرون.انقدر حسودیم شد وقتی دیدمش.ولی اسم دختره واقعا ساراست.اه اه اه دختر زشت تر و ایکبیری تر نبود؟؟میگفتی خودم بیام اون وسط برات لزگی برقصم!!!میگن نامزدشه ولی نمیدونم راسته یا نه.خدایا خودت کمکم کن... 

قابل توجه عقیق جونم که میگفت باهاش کنار اومدم.نه کنار نیمدم هنوزم وقتی بهش فکر میکنم قلبم میشکنه... 

ااااااااااا من چقدر حرفیدم!!!خوب دیگه برم.امیدوارم تابستون عزیزمون زودتر از راه برسه.بای!

نظرات 51 + ارسال نظر
MisS StYlish چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ب.ظ http://0o0-miss3p-0o0.blogfa.com

نفسم خوبی؟ بهت که گفتم همه ی اینا چرته.
عشق منـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی دوستت دارممم

عقیق چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ب.ظ http://wish77.blogfa.com

وای یاسی خواهش میکنم از درس و امتحانا نگو که گریم میگیره به خدا دیگه دارم میمیرم مامان بابام دلشون دیگه به حال من بدبخت سوخته انقدر درس میخونم!
یاسی واقعا نمیدونم راجب این عکس و این موضوع چی بگم!نمیتونم بهت هیچ راهنمایی بکنم چون خودم بد درگیر یه موضوعیم که داره دیوونم میکنه!یاسی جون فقط اینو بدون آدم وقتی تکلیفشو بدونه خیلی بهتر از اینه که بلاتکلیف باشه!نمیدونم این موضوع واقعیت داره یانه!ولی هرچی که هست داره کمی از رویا درت میاره بیرون و تکلیف خودت و میدونی داری تازه کم کم میفهمی کجای ماجرا قرار داری!به نظر من باید خوش حال باشی تا ناراحت!!همیشه نیمه پر لیوان رو ببین عزیزم تو الان یه دختر 16 ساله ایی که کلی را های روشن جلوی پات هست!این عشق امیرم شاید یه تجربه شیرین بوده

وای عقیق دیوونتم همیشه برام مثل فرشته نجاتی حرفات همیشه مثل مسکن آرومم میکنه...آره راست میگی شاید عشق امیر چیزی بود که واسه عشقای واقعی آینده آماده ام کنه.ولی واقعا عشق بود ها.خیلی دوسش داشتم.عاشقتم عزیزم

oliya پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ق.ظ http://www.candle-of-scorcher.blogfa.com

کدوم مدرسه میری؟؟؟؟؟؟

ادب

armaghan پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ب.ظ http://beautyworld.blogfa.com

وای عزیزم اره منم امیدوارم زودتر برسههههه

عقیق پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:07 ب.ظ http://wish77.blogfa.com

آپم اگه دوست داشتی بیا

nilooo پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:20 ب.ظ http://singerrrr.blogfa.com

دختره شکل بوقلمونه اخه دختر از این قشنگ تر نبود ؟/

آره واقعا

شیما پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:07 ب.ظ

یه ایمیل به امیر بزن از خودش بپرس جریان این دختره چیه

پرسیدم.خدا کنه جواب بده.

ستاره پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:17 ب.ظ http://adght.blogfa.com

سلام عزیز دلم.حالت خوبه؟منم مامانم اینا نمیذارن زیاد بشینم پای کامپیوتر ولی خب هر وقت برن بیرون میام سر میزنم.درسامون واقعا سنگینه از یه طرف هم از ذوق خاله شدن دارم میمیرم چند هفته ی دیگه این وروجک هم به دنیا میاد و من باید درس و مدرسه رو بیخیال بشم!!!!دیدی تورو خدا یه نیم وجبی میخواد ما رو از درس خوندن بندازه...خانوادگی داریم سیسمونی آماده میکنیم. راستی از اینکه اومدی کامنت گذاشتی ممنونم.خودم بهت پیام میدم عشقم.زیادی حرفیدم فعلا بای بای

آخی عزیزم!!منم خیلی دوست دارم خاله شم ولی خواهرم هنوز ازدواج نکرده.بای گلم

ستاره پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:21 ب.ظ

راستی یادم رفت بگم از دیدن این عکس ناراحت شدم اما از حرفای عقیق خیلی خوشم اومد حرفای درستی زده منم باهاش موافقم و امیدوارم عاشق کسی بشی که اونم واقعا عاشقت باشه ...

maryam پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ب.ظ http://tnt103.blogfa.com

تورو خدا از درسا نگو که بیزارموااای یاسی جون واقعا شکه شدم ولی اصلا خودت رو نارحت نکن مهم نیست به نظر من اصلا شاید نامزدش نباشه حالا اگرم بود که بود اونی که ضرر میکنه خود امیره در ضمن تو کلی راه پیش روته تو هنوز 16 سالته باور کن شاید یه روزی بعد از سال ها با فکر به امروز بخندی نمیدونم ولی مطمئن باش که این روزا میگذره در حسرت دیروزت نباش به فکر فردات باش

behnaz پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ب.ظ http://behnaz-khanoom.blogfa.com

سلام یاسی جون.
عزیزه دلم این چه عکسیه گذاشتی؟؟
دختره ی زشت.اه اه اه...
از امیر توقع نداشتم بی سلیقه باشه.
شاید یکی از طرفداراشه.
کلیپ تجسمشو داده بیرون؟
لینکشو بذار
-

یه تیکشو داده بیرون.تو اون وبم هست.

Zahra پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ب.ظ

Agar salighe Amir ein dokhtare bashe hame tarfdarash beran bemiran as jomle khod dokhtare dad mizane javade Amir ba ein video sakhte barash moteasefam

آره واقعا.شاید با دختره نسبتى داره.

ارمیا پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 ب.ظ

سلام خوبی عزیزم
چه عجب!!!! قرن که چه عرض کنم هزاره!
راستی یکی دو روز پیش به طور اتفاقی اون نظری که برای عقیق گذاشته بودیو خوندم ... اصلا باورم نمیشه امیر اینجوری باهت حرف زده باشه... انقدر بی ادبانه و بی احساس و رک!!! حیف اون همه رایی که بهش دادم!!! ولی خودتو ناراحت نکن عزیزم ... شاید خدا میخواد اینجوری از عشقت نسبت بهش کم کنه تا اگه در آینده اتفاقی که نباید بیوفته ، اتفاق بیوفته کمتر عذاب بکشی ... بعدشم اونجا نوشته بودی از یه منبع فهمیدی اسم دوست دخترش سایداست!بالاخره سایدا یا سارا؟؟؟ سایدا دیگه کدوم خریه؟؟؟ اصلا از کدوم منبع؟؟؟ شاید یکی میخواسته اذیتت کنه... نه؟؟؟
راستی اگه دوست نداری کسی ببینه نظرمو تایید کن ولی حتما جوابمو بده البته توی وبلاگم چون به احتمال زیاد ایمیلم هک شده و من الان بهش دسترسی ندارم

اسمش ساراست.سایدا رو اشتباهى بهم رسونده بودن.نه اشکالى نداره.آره بى احساس بود ولى من نباید توقع داشته باشم جور دیگه باهام حرف بزنه.

ارمیا جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:30 ق.ظ

آره منم انتظار ندارم بیاد وبگه یاسی منم عاشقتم! ولی حداقل نمیتونه یکم ملایم تر حرف بزنه تا دل کسی رو که دوست داره نشکونه؟؟ یاسی اصلا میدونی چیه ؟؟؟ امیر با این کارش نشون داد لیاقت تورو نداره ... امیدوارم یه روزی عاشق یکی که لیاقتتو داره و اونم عاشقته بشی و باهش خوشبخت بشی ... اون موقعس که جناب امیرخان میفهمه چه اشتباهی کرده و امیدوارم اون روز از حسودی بمیره (البته مردن واقعی نه ... منظورم اینه که عذاب بکشه!!)

خوب اون با این حرفش صراحتا نشون داد نباید بهش امیدى داشته باشم..میبینى تو رو خدا؟ریده بهم اما هنوزم ازش دفاع میکنم..با اینکه این روز هیچوقت نمیرسه اما امیدوارم یه روز بفهمه من بیشتر از همه دوسش داشتم.بذار بره با سارا.خلایق هرچه لایق.

ارمیا جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ق.ظ

راستی این دختره خیلی زشتههههههههههههههه
اون کلیپی که گذاشته بودیو دانلود کردم و از سر تا نوک پام شبیه این شکلک شدم:

آره والا دختره شبیه کلاغه.

ارغوان جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ق.ظ

ببینم میشه بگی جریان چیه؟
امیر کی با تو رک و تند صحبت کرده؟
چرا چیزی راجبش ننوشتی؟

ولش کن.چون نمیخوام کسى چیزى بفهمه.

ارمیا جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ

آره واقعا!
راستی صد رحمت به کلاغ! این از اون کلاغای چاق بدترکیبه که میخوان بمیرن و دارن جون میدن!!!

به خدا امیر حیفه که با همچین دخترى باشه

ارمیا جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ب.ظ

منم همین نظرو دارم ... البته اگه سلیقه امیر این دختره باشه پس لیاقتش همینه ... البته من فکر نمی کنم با این دختره نامزد باشه ... فکر میکنم همش شایعه باشه ولی بازم نمی دونم! امیر جوابتو نداد بفهمیم جریانه چیه؟؟؟
راستی آپم ... مطلبی که گذاشتم شامل تو هم میشه

ارغوان(oliya) جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.candle-of-scorcher.blogfa.com

بگو دیگه!!
بیا تو وبلاگم،نظر خصوصی بذار...
باید بفهمم چی شده
اگه ما دوستاتیم نمیشه فقط خوشی هاتو بهمون بگی...
شاید تونستیم کاری کنیم
مطمئن باش پشیمون نمیشی!
بدوووووو
منتظرما!!

نیلو جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ب.ظ

سلام یاسی جان حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟ یه 30 دقیقه دقت داشتم گفتم بیام پیشت (نگاه کن چه قد مهمی)من در حال فراموش کردنم و تو این مدت فهمیدم که اون پسره ی ....... لیاقت یه خانوم دکترو نداره ولی هنوز با فرزاد در تماسم (ایمیل ) خیلی پسر خوبیه این داداش فرزاد ( چون داداشم عضو گروهشه من همیشه میرم کنسرتش البته نمیدونست من خواهز گیتاریستشم تازه فهمیده بعد از قضیه ی گل) خیلی خوشحالم که منو مثله خواهرش دوست داره و بهم میگه خانومی الان حالم خیلی خوبه خوب خوشحالم که با یه همچین کسی ارتباط دارم اونم از طریق برادرم .. امیدوارم تو کنسسرت تیر ببینمش زودتر ولی حالا که همش ایمیلو و.... هست

واای عزیزم مرسی فدات شم.آخی چه خوب خوش بحالت.من عاشق آهنگاشم مخصوصا آلبوم جدیدش

نیلو جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ب.ظ

از تو چه خبر گلم؟ امیر ناراحتت کرده؟؟؟؟؟؟ حتما بیا وبم بگو . دوست دارم. بای

هانی جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ب.ظ http://wish77.blogfa.com

پس ازقرن ها من اومدم بایه آپ عجیب
[نیشخند]

ارغوان(oliya) جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ

یاسی!!!!!!
چرا نمیگی؟؟؟؟؟؟
نپرسیدی ازش؟؟؟؟؟

هنوز جواب نداده.

ارغوان(oliya) شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:25 ب.ظ http://www.candle-of-scorcher.blogfa.com

ببینم حالا کی این شایعه رو پخش کرده؟؟؟

معلوم نیست شایعه باشه یا نه.

ارغوان(oliya) شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ http://www.candle-of-scorcher.blogfa.com

مگه نگفتم بیا تو وبم دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oliya شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:59 ب.ظ

به نفع خودته که کامل بگی چی بهت گفته
مطمئن باش بین خودمون میمونه
باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میدونم عزیزم ولى دیگه دارم فراموشش میکنم

عرفان شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ب.ظ http://bacheshoolooogh.mihanblog.com

کلاغ بهش شرف داره!
به خدا سگ یه دختر افغانی ازون خوشگل تره!!!
امیر تو ویژه برنامه گفت (((حالا حالا ها)))دوباره میگم (((حالا حالاها)))ازدواج نمیکنه!!!
و اینا همش شایعس!
خویش را با شر و ور غمگین مکن!!!!!!!!!!!!!!!
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
شعر و داشتی؟؟؟!!!

خدا کنه.من بخاطر خود امیر میگم با این دختره حیف میشه به خدا.البته خلایق هرچه لایق
بابا عرفان سپهرى!

mahtab شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ب.ظ

elahi bemiram ... dokhtare b boozine mige boro kenar man hastam ... khoda b bazi bande khoda ha salighe bede

ارغوان(oliya) شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ http://www.candle-of-scorcher.blogfa.com

باشه هر طور راحتی...
ولی یه چیزیو بهت میگم
خودت فراموشش نکن...
بذار خودش فراموش شه...

دقیقا دارم همونکارو میکنم.

عقیق شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ب.ظ http://wish77.blogfa.com

اپم بایه نکته مهم زود بیا[چشمک]

عقیق شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ http://sisi74.blogfa.com

کی گفته من به تو رمز میدم؟فکرشم نکن(شوخی کردم)
من دوست دارم زیر بارون راه برم!وای چه رمانتیک میبینی تورخدا چه قدر با احساسم؟؟؟
آره امروز برای بار اول دقت کردم

سینا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ب.ظ

شما کلا همتون عاشقید نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چقدر خنده دار!!!!!!!!!!

ببخشید کجاى عاشقى خنده داره؟

اروشا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:48 ب.ظ http://arusha12

amir junam eshgham zendegim donyam nafasam gof k namzad nadare ta vaghti k mano dare chera bere ba un saraye zeshto kasi k engar az khodesh bozorgtare

آروم آروم!پیاده شو با هم بریم!درضمن چه اسم قشنگى دارى عزیزم

سینا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:58 ب.ظ

این که همتون با هم عاشق یکسری آدم دست نیافتنی شدید
اگه یه نگاه به پیوند های روزانت بندازی،میفهمی چرا خنده داره!

هه!آره خوب راست میگى.مخصوصا رها اعتمادى که ترکونده!

هاله باحاله سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:59 ب.ظ http://halehbahale.blogfa.com/

وااااااااااااااای نامزدداره
راستی توهنوزتولینکات آدرس وبمودرست نکردی

ارغوان(oliya) سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.candle-of-scorcher.blogfa.com

چی شد یاسی؟
هنوز نپرسیدی ازش نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پرسیدم ولى جواب نداد.

یاسمن چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:32 ب.ظ http://www.manoto1-raha1363.blogfa.com

سلام یاسی جونم.خوبی؟؟؟؟
اه اه آخه مگه دختر قحط(درست نوشتم؟!) بوده؟؟؟؟؟؟؟؟
عزیزم به نظرم بهتره نگران نباشی.منم یه مدت همینجوری بودم.یه نفر بهم گفته بود رها نامزد داره و یه عکس و اینا....
منم خیلی آشفته بودم با کوچکترین اشاره ای به گریه می افتادم تا اینکه مامانم باهام حرف زد و گفت اینایی که خارج زندگی میکنن به این زودیا ازدواج نمیکنن مطمئن باش.
منم همینو بهت میگم.....این فکر آرومم کرد ولی هرچی باشه وضعت بهتر از منیه که رها حتی از وجودش خبر نداره....خوشحال باش.....!!!!!!!

به به سلام ستاره سهیل!!آره عزیزم الان خیلى خوشحالم چون فهمیدم قضیه شایعه بوده.

ارمیا پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:20 ب.ظ

واقعا شایعه بوده؟؟؟ از کجا فهمیدی؟؟؟

جواب یکى از دوستامو داده و گفته همچین چیزى نیست

ارمیا پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ب.ظ

مردم چه بیکارن که این شایعه ها رو میسازن!!!

نیلو پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ب.ظ http:// SANARAVA.MIHANBLOG.COM

سلام گلکم چطوری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا راست میگی شایعه بوده ؟؟؟؟؟؟چه خوب من 2 از امتحانام مونده خدارو شکر همش خیلی عالی بود به جر این عریبه ............... تو چیکارا میکنی؟؟؟؟؟ من که خیلی تحول دا شدم اصلا روحیم عوض شده

سلام عزیزم.آره خدا رو شکر شایعه بود.اتفاقا تنها امتحانى که عالى دادم عربى بود!بله شما چیکار میکنى با آقا فرزاد؟؟منم ازش خوشم میاد.

نیلو پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ

سلام یاسی جون. فرزادم خوبه واقعا خیلی پسر خوبیه فکر نمیکردم انقدر راحت بتونم با هاش حرف بزنم (البته بیشتر به خاطر آ شنایش با برادرمه) تا اونجایی که من میدونم کنسرت تیرش توی تهرانه احتمال زیاد توی برج میلاد.... بچه دیروز سحر خیز شده بوده رفته بیرون صبحونه خورده توی فس بوکشم عکس گزاشته. الهی قربون داداشی برمممممممممممم راستی نگفتی تو چه خبر؟

وای آره نیلو من عاشششق آهنگاش شدم مخصوصا آلبوم شلیکش فوق العاده اس!!!اگه بشه حتما میرم البته من قبلا دو سال پیش رفتم کنسرتش ولی اصلا ازش خوشم نمیومد اون موقع.آخی عزیزم.پسر خوشتیپیه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ب.ظ

مامانم بهم شک کرده میگه باید رابطمو زیاد با فرزاد کش ندم چون اون نامزد داره منم هی بهش میگم به خدا ففقط مثله داداشم دوسش دارم آخه میدونی دیروز توی فالم یه فرزینه گنده افتاده بود !!!!!!! حتی دیگه دوست صمیمیمم بهم شک داره همه فک میکنن من اونو به عنوان عشقم دوسش دارم ولی اصلا این طور نیست حتی خودمم همین فکرو میکنم ...... مخصوصا بعد از دیدارم باهاش ... اما من دیگه عمرا عاشق بشم

اگه نامزد نداشته باشه واقعا کیس خوبیه

نیلو پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ب.ظ

ولی حیف که داره

نیلو پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ب.ظ

اگه میتونی الان میای وبم باهم در موردش بحرفیم؟؟برام خیلی لازمه

نیلو پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ب.ظ

انگار نیسی گلم؟؟؟؟؟؟؟؟

Zahra پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ

Pa chera javabe khodeto nadade ?

نمیدونم

MisS StYlish جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ http://0o0-miss3p-0o0.blogfa.com

یاسی دلت میاد؟ با من اینکارو نکن من عاشقتم بدون تو میمیرم چرا اینجوری میکنی باهام ؟؟ نفسمی یاسی داغونم کردی با حرفات دلم میخواد بمیرم ... ج بده وگرنه نابود میشم

MisS StYlish جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ http://0o0-miss3p-0o0.blogfa.com

نه نه بدتر نمی شه...نمی شه نمیزارم بشه...تو منو داغون کردی...ترو خدا یاسی...
من هیچوقت تنهات نمیزارم....الان همه خونمون جمعن ولی من به جای اینکه کنار اون باشم دارم تو اتاقم گریه میکنم...تنهام نذار...بدون تو میمیرم.
اگه ولم کنی بزرگترین ضربه زندگیمو بهم میزنی....بدون تو یه مرده متحرکم...بگو که اشتی هستی.اشتی هستی مگه نه؟؟؟ ترو خدا بگو سپیده دوستت دارم بگو بگو بگو بگو با هم دوستیم بگو دوست هم میمونیم بگو تنهام نمیزاری

عزیزم انقدر خودتو ناراحت نکن عشقم

نیلو جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ب.ظ

وای یاسی فرزاد بهم ایمیل داد و گفت: توی تیر باید اولین ردیف باشی که میشینی وگرنه من دیگه باهات حرف نمیزنم . منم بهش گفتم حالا چرا انقدر عصبی؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هنوز برام ننوشته..؟ به نظرت دلیلش چیه؟؟؟؟>>>> وای....... چقدر عصبی باهام حرف زدد البته من بهش گفتم شاید نیام کنسرتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نیلو جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ

من نمیدوننم این بچه چرا همش پای اینترنته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کارو زندگی نداره؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد