وای خدااااااااااااااااااااا

سلام بچه ها!وای وای وااااااااااااااااااااااااااااای!!!!!نمیدونم چی بگم واااااای!!فک کنم خودتون بدونین باز چی شده!!آره آره آره!!!امیر بهم ایمیل داد آره!!!!!!!خدایا چجوری باید شکرت کنم؟....بچه ها،چرا بین اینهمه آدم،من؟چرا منم که همیشه باید ایمیلاش بهم برسه؟خوب این یعنی چی؟؟یعنی واقعا دوسش دارم؟یعنی عشقم پاکه؟یعنی لایقشم؟؟وای خدا نمیدونم چیکار کنم واااای!!!!من یه ایمیل بهش دادم،اونم گفت:

مرسی یاسی جون که همیشه با خبرای داغ و خوبت بهم کلی انرژی میدی


دارم پرپر میزنم!!!یه چیزی رو میدونستین؟؟هروقت من به عشقم شک میکنم و سر 2راهی قرار میگیرم،درست همون روز یا فرداش،امیر بهم ایمیل میده.این قضیه همیشه اتفاق افتاده مال ایندفعه نیست.این یه نشونه است؟یعنی نباید فراموشش کنم؟؟تو رو خدا کمک کنین!!!فعلا که روی ابرام واااااااااای!!!راستی از یاسی جان شدم یاسی جون!!!!خدایا چاکرتم!!نمیتونم تایپ کنم فعلا باااای واااااااااااای!!!!!!!!!!!!!

نظرات 14 + ارسال نظر
عقیق سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:59 ب.ظ http://wish77.blogfa.com

یاسی جون من دلیل به اثباتش ندارم شما میتونی هر برداشتی که دوست داری بکنی!ولی من نمیدونم چرا تا اسم یه کسی میاد که شعر میگه همه یاد رها میوفتن؟؟؟؟!!!!!!!وتاقعا واسم عجیبه!!!!!!!!!!

عقیق سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ب.ظ http://wish77.blogfa.com

الهی عزیزم.چه قدر مهربون شده امیر باهات!!!!!!خیلی خوش حالم ایشالله همیشه بیای و خبرای خوب بهم بید!وای یاسی موقعی که اومدی گفتی آپک بعد یه شکلک گریه گاشتی یه لحظه قلبم اومد تو دهنم پیش خودم گفتم وای این دفعه دیگه چی شدهبعد وقتی اومدم آپتو خوندم یه نفس راحت کشیدم.به هر حال خیلی برات خوش حالم عزیزم

مرسى آجى!منم خییلى خوشحالم که عجقم درکم میکنه و مهلبون شده!!اون گریه هم از خوشحالى بود!

شیدا سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ http://sheiditalk.mihanblog.com

عزیزم خوبه خوب منم به رها ایمیل میدم ج میده و این خییلی چیز عجیبی نیس که ولی خوشحالم که خوشحالی عسیس دلم بوووس بوووس راستی من تو فیسبوک با امیر دوسم ولی همیشه یادم میره ایمیلشو ور دارم میشه لطفا ایمیلشو بهم بدی؟
اگر نخواستی بهم بدی بهم بگو که خودم از فیسبوک ایمیلشو ور دارم عزیزم مرسی بووووس بوووس

برو بردار چون اون جیمیلشه.ایمیل نیست.

نیلو سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ب.ظ http:// SANARAVA.MIHANBLOG.COM

عزیز دلم خیلی خیلی شاد شدم گلم

deniz سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:54 ب.ظ

عزیزم واقعابرات خوشخالم عشقم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووج ................بوجججججججججججججججججج..........

یاسمن سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ب.ظ http://www.manoto1-raha1363.blogfa.com

سلام یاسی جون!ای ول چه باحال!!!امروز که روز باحالی برای من بوده و این خبر باحال ترش کرد.منم مثل عقیق فکر کردم باز یه چیزی شده که دوست عزیزم داره گریه میکنه ولی وقتی اومدم خوندم خیالم راحت شد!!!!:دی
امیدوارم به عشقت برسی هرچند راه دور و درازی داره ولی شیرینیه بعدش خیلی حس خوبی داره....
درواقع امیدوارم همه ی عاشقای واقعی به عشق واقعیشون برسن...یکیش تو
بدرود

هلیا سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ

عزیزم واقعا برات خوشحالم

nilooo سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ب.ظ http://singerrrr.blogfa.com

ایول یاسی جون چه شانسی داری به خدا
منم که کلا بدشانسمممممممممممم به خدا

deniz سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ

اپم

armaghan چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ق.ظ

اره عزیزم مطمئن باش این یه نشونه است ججیگلم
راستی من عشقمو دیدما بهت که گفته بودم؟

وا!!!!تو که رفته بودی مالزی!!!!اونجا دیدیش؟؟؟؟؟؟

بهناز چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ق.ظ http://behnaz-khanoom.blogfa.com

تــَـنــهـــآیـی هـآیــَـمــ رآ بــآ کــَــســی

قــِـســمــَـتـــ نــِــمــیــکـــُــنــَــمــ

یــِــکــ بـــآر قــِــســمــَــتـــــ کــَــردَمـــ

چــَــنـــدیــنــــ بــَــرآبــَــر شــُــد....


خدا رو هزار مرتبه شکر....
به نظرم زیاد وابسته نشو یه دفه ضربه میخوریا...
طوری باش که اگه مشکلی پیش اومد داغون نشی...
از ما گفتن بود.
ولی ایشالا اینطور نیست

maryam چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ http://tnt103.blogfa.com

وای یاسی جونبذار یه چیزی بهت بگم که اگه نمیدونستی دیگه بدونی بابا جان من قلبم با باتری کار میکنه اومدی وبم نظر گذاشتی آپم با یه شکلک گریه به جان خودم که نه به جان تو قلبم اومد کف دستماومدم اپت رو خوندم نمیدونی چقدر خیالم راحت شدآخه دختر خوب این چه طرز خبر دادنه نکنه قصد کشتن منو داری خودم خبر ندارم!!!!!؟؟؟؟؟؟ولی بیخیال خیلی برات خوشحالم ولی جان من دیگه اینجوری نکن یه وقت دیدی سکته کردما

آخی عزیزم!!!ببخشید آخه خیلی هیجان زده بودم!!!اون گریه هم مال خوشحالی بود!!!چشم دیگه اینجوری خبر نمیدم!

maryam چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:37 ب.ظ http://tnt103.blogfa.com

افرین به تو میگن دختر حرف گوش کن دیگه از این کارا نگنیا

حنانه جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ب.ظ

ای خدا، تو چرا شک داری . حتما خدا نمی خواد تو این عشقتو به امیر ول کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد