وااااااااااای!!

سلام بچه ها خوبین؟واااای فـــــــــردا مدرسه ها باز میشه!نـــــــــــــــــــــــه!چقدر تابستون زود تموم میشه.من نمیخوام فردا برم مدرسه.

از فردا دیر بیدار شدنتعطیل!وبگردی و فیسبوک تا حدی تعطیل!باید صبح زود با صدای ساعت(که ازش متنفـــــــــــــــرم)بیدار شیم!!با اینکه اصــــــــــــلا تابستون خوبی نبود اما نمیخوام تموم شه

ولی خوب آش کشک خالمه دیگه!

بـــــــــــــــــــله..امیدوارم سال تحصیلی موفق و بدون تجدیدی داشته باشین!و تابستون عزیزمون زود برگرده

نزدیکه

سلام بچه ها!چطورین؟؟کم کم داریم به آغاز مدرسه ها نزدیک میشیم و من از این بابت حس مزخرفی دارم!!آخه چون مدرسمو عوض کردم اصلا دوست ندارم برم.ولی چه میشه کرد؟هفته آخره و باید خودمو خفه کنم!!!

کتابامم گرفتم.ماشالا خیلی کلفته!امسال پدرم درمیاد

شماها چه خبـــــــــــر؟؟چیکارا میکنین؟؟بچه ها انقدر دلم واسه عشقم تنگ شده!دلم کنسرت میخواد ولی باید تا مهر صبر کنم..

دلم واسه دوستامم خیلی تنگ شده.شما چی؟ولی هرکاری میکنم قرار بذارم همدیگرو ببینیم نمیشه

خوب سوالم اینه:از باز شدن مدرسه ها چه حسی دارین؟؟

جواب بدینا!دوستون دارم.بای!

نه..

بچه ها اون دوستم که پنجشنبه رفت کنسرت با فرزاد عکس انداخته..دارم از حسادت میمیرم..