سلام و ببخشید!!!

سلااام به همه دوستای گلم!!یه معذرتخواهی گنــــــــــده که نبودم چون کامپیوتر نداشتم!!!بچه ها من خیلی این متن رو دوست دارم.بخونین و نظرتونو بگین


همه چیز را یاد گرفته ام.یاد گرفته ام چگونه با تو باشم بی آنکه تو باشی!یاد گرفته ام نفس بکشم بدون تو و به یاد تو!یاد گرفته ام که چگونه نبودنت را با رویای با تو بودن و جای خالی ات را با خاطرات با تو بودن پر کنم!تو نگرانم نشو همه چیز را یاد گرفته ام!یاد گرفته ام که چگونه بی صدا بگریم.یاد گرفته ام که هق هق گریه هایم را با بالشم بی صدا کنم.تو نگرانم نشو!!همه چیز را یاد گرفته ام!یاد گرفته ام که بی تو بخندم.یاد گرفته ام بی تو گریه کنم و بدون شانه هایت!یاد گرفته ام که دیگر عاشق نشوم به غیر تو!یاد گرفته ام که دیگر دل به کسی نبندم و مهمتر از همه یاد گرفتم که با یادت زنده باشم و زندگی کنم!اما هنوز یک چیز هست که یاد نگر فته ام.که چگونه برای همیشه خاطراتت را از صفحه دلم پاک کنم و نمی خواهم که هیچ وقت یاد بگیرم.تو نگرانم نشو!!فراموش کردنت را هیچ وقت یاد نخواهم گرفت...

نظرات 12 + ارسال نظر
نیلو چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:22 ب.ظ

عالی بود ... یاسی اشکمونو در آوردی ها..

عزیزم.خودمم میخونمش گریه ام میگیره.

شکوفه چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام عزیزم.خوبی؟خیلی قشنگ بود ولی من فراموش کردنشو هم یاد گرفته ام......
یه خبر دیروز رفتم کلاس فیزیک وای یاسی نبودی ببینی چه جوری از رفتنم خوش حال شده بود بهش گفته بودم که نمیام ولی رفتم ردیف اول نشسته بودم وقتی دیدم جا خورد.....
کلی خندیدیم همش شوخی میکرد خیلی حال داد بعد از کلاس هم بابامو دید و باهاش آشنا شد من پیششون نبودم ولی کلی با هم حرف زده بودن وای عزیز دلمه فردا هم باهاش کلاس دارم....
هورااااااااااااااااااااااااااا...
قراره چند جلسه هم خصوصی برم....

وای اگه زن نداشت همه چی جور میشد واسه خواستگاری!!!!

شکوفه چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ب.ظ

روزگار نبودنت را برایم دیکته میکند و نمره ی من باز صفر میشود!!! نبودنت را هنوز یاد نگرفته ام......

sepideh چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:36 ب.ظ

یاسی جون عالی بود !!!من عاشق این جور متن هام و قتی می خونمش با خودم می گم کاشکی میشد کسایی رو که دوستشون داریم این متنو بخونن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

منم همینطور

حنانه پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ب.ظ

قشنگ بود..

عقیق پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ب.ظ

وایییییی بیا آپم خیلی خیلی خوش حالم [لبخند]

نسترن (شاهین) جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ http://nasish.blogsky.com

امروز کنسرته نه؟ خوش بگذره بهت عچیچم

آره!مرسى گلم

عقیق دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ب.ظ

آپم[ناراحت]

عقیق سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ب.ظ

آپم با چندتا خبر مهم حتما حتما بیا[چشمک]

آلیسا!! پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ

لباست توی کنسرت آبی بود؟

آره

پریا پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.welovejustin.mihanblog.com

سلام یاسی جون من پریا هستم تازه وبلاگت رو پیدا کردم خوشحال میشم یه سری به وبلاگ من بزنی.

هانی یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ http://http ://wish77.blogfa.com/

بدو بدو آپم حتما بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد