واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا جونننننننممم!

سلام بچه ها!!وای وای واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای من دارم میمیرم وااااااااااااااااااااااااااااااااای!!!!دلم میخواد جیغ بزننننننننننننننم!!!!دعا کنین دیوووووووووونه نشمممممممم!!!!امیدوارم همتون مثل امروز من برین رو ابراااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!میدونم هنگ کردین!!!الان میگم قضیه چیه.واااای نمیدونم از کجا شروع کنممممم!!!!!

من رفتم فیسبوک تو پیج اصلی امیر.نوشتم که:بچه ها هرکی طرفدار امیره به این وبلاگ سر بزنه.بعدشم آدرس وبمو نوشتم.همینجوری داشتم تو فیسبوک میگشتم که...که.....کهههه...........دیدم امیر چیزی که نوشتم رو like کردهههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!وااااااااااااااااااااااااای نمیدونین چه جیغی زدممممم!!!!داشتم باهاش کنار میومدم که دوباره مردمممم!!!!!!مهگل هم لایکم کرده بوددددد!!!!واااای الانم که دارم میگم قلبم تو دهنمه!!!!من واسه مهگل نوشته بودم:مهگل جونم داداش گلت کی میاد فیسبوک دلم براش لک زده.اینو لایک کرده بود.منم براش نوشتم:مرسی مهگل.داداشیت کی میاد؟آقا داشتم با این یکی کنار میومدم که...که.......مهگل 2تا قلب برام فرستاد!!!!آقا من دیگه خودمو گاز گرفتم که داد نزنم!!!!!!بعدش توی لیست دوستام امیر بود که یه علامتی بغل عکسش بود که نشون میداد با گوشیش اومده ولی آن نیست.من همینجوری بهش پی ام دادم سلام امیر جان خوبی؟داشتم با دنیز چت میکردم که یهو یه صدایی از پیجم اومد.رفتم دیدم که......که......................واااااااااااااااااااااااااااااااای......کهههههههه........وااااااااا

ااااااااای.....امیر جوابمو داده!!!!گفته بود:یاسمین جان چه وبلاگ قشنگی درست کردی بهت تبریک میگم(این چشمکم بود)وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای بچه ها قبول کردن این موضوع دیگه از توانم خارج بود...نمیدونین چی کشیدم....نمیدونستم موهامو بکنم یا سرمو بکوبم به دیوار یا جیغ بزنم.هنوزم هیجان دارم دارم میمیرم....باورم نمیشه که من.....با امیرم چت کرده باشم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!وااااااااای خدا جوووونم عاشقتتتتتتتتتتتممممم.....همونجا از ته دلم قربون خدا رفتم که انقدر دوسم داره و دلمو نمیشکونه....همیشه میگن اگه خدا چیزی رو بهت نداد شاکی نباش.شاید میخواد یه چیز بهتر بهت بده....و من بیشتر از قبل ایمان آوردم که خدا دوسم داره و هوامو داره و به عشق پاکم ایمان داره......خداجونم قربونت میرم 1000000000000000000بار.......خلاصه که نمیدونم چی بگم تا بفهمین چقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققدر خوشحالم!!!!!دیگه نمیتونم تایپ کنم دارم از دست میرم!!بای.....!!!!


پ.ن:تازه بعدشم مهگل بهم گفت:یاسمین عزیزم سرش خیلی شلوغه.منم گفتم:آخی الهی فداش شم.امیدوارم هرجا هست و با هرکی هست موفق باشه.اینو بهش برسون.داداشت عمرمه جونمه نفسمه خوش بحالت که کنارشی قدرشو بدون.

چرا؟...

خدایا...چرا اینجوریه؟چرا همه فقط منو واسه وقت گذروندن میخوان؟چرا هیچکس واقعا و از ته قلبش منو دوست نداره؟چرا به من به چشم یه وسیله واسه 1ساعت گفتن و خندیدن و خوش گذروندن میخوان؟چرا همیشه واسه من اینجوری بوده؟به خدا انصاف نیست خدا جونم.من همیشه بیشتر از بقیه واسه رسیدن به هدف همیشگیم زحمت کشیدم اما همیشه 1قدم از بقیه عقبتر بودم.چرا هیچکس نمیتونه منو به چشم یه دوست واقعی ببینه و بشینه باهام حرف بزنه؟چرا همه بهم دروغ میگن؟آره درسته که بعد یه مدت رفتارشون درست میشه اما انصاف نیست که اولش خوردم کنن بعد ازم خوششون بیاد.حقم نیست خدا.باور کن حقم نیست...

اگه دنیا دست من بود

سلووووووووووووووممم!!!!!!!!!حس آپیدن داشتم چون خوشحالم!!!!همینجوری!!!!!

تقدیم به امیرررررررررم عشقققققققققققم دنیااااااااااااام نفسسسسسسسسسسم:


اگه دنیا دست من بود                  دنیا رو به پات میریختم

جای غصه شادیا رو                     پای گریه هات میریختم

اگه دنیا دست من بود                  خورشیدو برات میچیدم

عکس اولین نگاتو                        روی دریا میکشیدم

اگه دنیا دست من بود                  قصمون نوشته میشد

توی قصه باز یه آدم                      عاشق فرشته میشد

اگه دنیا دست من بود                  هرچی خوبیه میدیدی

به تموم آرزوهات                         خیلی ساده میرسیدی

اگه دنیا دست من بود                  اگه دنیا دست من بود

اگه دنیا دست من بود                  واسه ی عشق تو کم بود

تموم دنیا رو میدم تو مال من باش  این قلب تنها رو میدم تو مال من باش

دوست دارم،دوست دارم،با همه ی دردا و اشکاش،دردا و اشکاش


امیرجونم عشششششقم عاششششقتم میمیرم برات عمرمی جونمی زندگیمی...!!!!!!!!!


این آپ فقط و فقط مخصوص دنیزه پس رمز نخواین

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

...

بچه ها برام دعا کنین.فقط دعا.به دعای همتون احتیاج دارم.دارم داغون میشم...