یعنی چی

سلام بچه ها.خوبین؟من موندم توی شک و تردید ناجور.میدونین چیه؟؟من 6ماهه که عاشق امیر شدم و شاید باورتون نشه،تو این مدت 1بارم خوابشو ندیدم.دیشب موقعی که میخواستم بخوابم،به خودم گفتم شاید بهتره اصلا عاشق نباشم؟به خدا اصلا 1ثانیه هم به امیر فک نکردم.ولی تا خود صبح خوابشو دیدم!!!!!حتی وسطش یه بار از خواب بلند شدم ولی بعدش که خوابیدم دوباره خوابشو دیدم!!!!خواب دیدم که من با چندتا از دوستام رفتم شمال.دوستامو نمیشناختم یعنی توی واقعیت تا حالا ندیده بودمشون.من روانی امیر بودم(اینم بگم که ویلایی که رفته بودیم،شبیه ویلایی نبود که خودمون داریم.ولی همیشه توی خوابام اون ویلا رو میبینم.دیشبم همون بود)چندتا از دوستامم عاشقش شده بودن.من و امیر مثلا با هم میرفتیم بیرون ولی اون مثل یه دوست معمولی باهام رفتار میکرد و با یکی دیگه از دوستام خوب بود.انگار عاشق اون بود.یه بارم رفتم دیدم پیش همن و دستای همو گرفتن.واسه یکی دیگه از دوستامم هی گل میچید.به نظر میومد که انگار میخواد حرص منو دربیاره.من هم توی خواب هم تو بیداری کلی گریه کردم.مخصوصا امیر تو خوابم خییییلی خوشگل و ملوس شده بود و من داشتم براش میمردم.مثل اون اولا عاشقش بودم.حالا یه چیزی.3تا احتمال داره.میگن که:

1-اگه عاشق یکی باشی خوابشو نمیبینی-پس من عاشقش نیستم که خوابشو دیدم.اون موقعا نمیدیدم چون عاشقش بودم.الان که عشقم کمتر شده دیدم پس عاشقش نیستم.

2-اگه زیاد بهش فکر کنی خوابشو میبینی-من اون موقعام که روانیش بودم و شبا همش بهش فکر میکردم خوابشو نمیدیدم چه برسه به دیشب که 1ثانیه هم بهش فکر نکردم!!!

3-اون شخص داشته بهت فکر میکرده-که اینم امکان نداره امیر به من فکر کنه!!!شایدم داشته باشه نمیدونم...

کمکم کنین خیلی گیج شدم!!جالبیش اینه که هروقت میخوام فراموشش کنم یا به عشقم شک میکنم،بهم ایمیل میده!!!این نشونه ست؟؟نمیدونم....

نظرات 44 + ارسال نظر
mahbazar چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.mahbazar.com

salam,weblogetom ro didam.mersi.pishnahad midam az website ma didan konid.website ma beroztarin narmafzar haye donya shamele antivurs,karbordi,takhasosi,hack,mobile,bazi o ... ro be sorate kamel ya crack shode erae mide.address :www.mahbazar.com

maryam چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:25 ب.ظ http://tnt103.blogfa.com

نمیدونم چی بگم آخه من از تعبیر خواب سر در نمیارم!!!!!!!!!!!!!!!واقعا نمیدونم.منو ببخش یاسی جون که نتونستم کمکت کنم اخه من از این چیزا سر در نمیارم

مهم نیست عشقم

nilooo چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ http://singerrrr.blogfa.com

یاسی جونم نه گلم یا 2 یا 3 منم اصولا خواب اوش رو زیاد میبینم گلم ولی دلیلی بر این نیست که عشقت کم شده باشه .................................راستی چشمات خوشگل میبیننن

شیکـ پوش بآنو چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ب.ظ http://0o0-miss3p-0o0.blogfa.com

heyf nis eshqe khodeto ba in harfa khadshe dar koni??
bikhia baw eshqamuno eshqe
eshq bayad havinjuri bashe
foqesh mimirim az eshqeshun.che eyb dare

nilooo چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:45 ب.ظ http://singerrrr.blogfa.com

یاسی جون تو درد و دل ها اپم

اومدم عزیزم...چی شده فدات شم؟؟

deniz چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:09 ب.ظ

خیلی بدی من که هرشب خواب رهارو میبینم یعنی دوسش ندارم ........

نمیدونم...

milad چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ

از قدیم گفتن خواب زن چپ است. دیگه نمیدونم

سپیده چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ

یاسی جان ببخشید ها دارم اینو میگم ولی اگه یک روزی امیر ازدواج کنه اون وقت می خوای چیکار کنی؟؟؟
واقعا اگه سنت بهش می خوره بورو و تلاش کن حتما بهش میرسی ولی اگه نه فراموشش کن
من رها رو خیلی دوست دارم اما سنم اصلا بهش نمی خوره!

عزیزم دیگه تلاش بیشتر از این؟؟برو آپای پایینیو بخون...من خیلی تلاش کردم.به نتیجه های خیلی خوبی هم رسیدم.ولی کافی نیست...
ازدواج کنه؟هه.اون روز من نابود میشم......

نیلو چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:04 ب.ظ http:// SANARAVA.MIHANBLOG.COM

عشق بی مانع از قلبی به قلب دیگر راه می یابد .به قلبها راه می یابد بی هیچ تلاشی و می خواهد بماند به هرطریقی .

نیلو چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ب.ظ http:// SANARAVA.MIHANBLOG.COM

یاسی عزیزم : توی این مدت خوب تو خیلی به عشقت شک کردی و نا امید بودی این نا امیدی رو کنار بزار و برای عشقت بجنگ تا اخرش برو یه عاشق خستگی نا پذیره دلیله خوابت فقط استرسه همین.....

aghigh چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ب.ظ http://wish77.blogfa.com

یاسی می خوای برم دوباره یه برخورد فیزیکی با امیر بکنم بگم چرا اینجوری میری تو خواب بچه مردم؟بهشم بگم بار اخرت با شه که با یاسی سرد برخورد میکنی؟بهش میگمچرا واسه دختر غریبه گل میچینی!!!!!ناراحت نباش بابا آدم روی خواب نباید اصلا حساب وا کنه!تو با یه خواب می خوای بزرگ ترین تصمیم زندگیت و بگیری؟

عاشقتم عقیق خیلی باحالی!!!!نه مرسی همون دفعه ای که دعوا کردی بس بود!!!بچه قشنگ ادب شد!!!!بیچاره کنترل نداره رو کاراش!آره اتفاقا گل رز هم چیده بود.از باغچه ی ویلا!!!!نمیدونم ولی خوب این ایمیلا و خوابا برام نشونه ست همش.

nilooo چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:35 ب.ظ http://singerrrr.blogfa.com

یاسی جونم عشقم تو و دنیز تنها کسایی هستید که میتونید من رو درک کنید فقط برام دعا کن که چیزی نگه .به خدا عیدم خراب شد

ارمیا چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام
تقریبا بیشتر آپاتو خوندم ....
واقعا درکت میکنم .....
الان چشمام اشکی شده ... نمی دونم به خاطر اینه که برای درد هردومون ناراحتم یا از خوشحالی اشک میریزم که یکی مثل خودم ژیدا شده ...
ولی میدونی عشق من بد تر از عشق توئه ... من خیلی ازش دورم ... چون اون یه فرده توی یه کشور دیگه با یه دین و زبون دیگه!
گاهی وقتا به خاطرش گریه میکنم بعضی وقتا هم افسردگی میگیرم ولی هیچکی نمیدونه چرا؟ چون من به هیچ کس نگفتم اگر بگم که مسخرم میکنن ...همینکه تو با دوستای مجازیت توی نت حرف میزنی و از درد عشقت میگی خیلی خوبه ولی من حتی مثل تو جرئت نوشتن ندارم.... من فقط یکی رو دارم که باهش درددل کنم که اونم حرفامو جدی نمی گیره.... پس به خودت امیدوار باش وضعیت من خیلی بدتر از توئه ....
وای خدااااا!!!! چقدر حرف زدم ببخشین! آخه بعد از مدتها یکی رو پیدا کردم که باهش حرف بزنم خیلی ذوق زده شدم!!!

اشکال نداره عزیزم.درکت میکنم.من و تو تقریبا مثل همیم.
تازه اگه بخواى میتونى آیدیتو بدى بیشتر با هم حرف بزنیم.

armaghan چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ب.ظ http://beautyworld2012.blogfa.com

عزیزززززززززززززززززززززززززز دلمممممم قللفونت برممممممممممم.....به نظر من عاشقش بمون اینا یعنی این که واقعا دوسش داری من هیچ وقت به هیچ هیچ کس امید بی جا نمی دم چون معتقدم اون طرف ضربه می خوره ولی عزیزم باورش داشته باش مطمئن باش که همه چی درست می شه پ دیگه خودته نالاحت نکنننی عععچچچققممممممم...اره من دیدمش ووای نمی دونی چه احساس خوبی بوددددامیدوارم تو هم یه بار این حس احساس کککنننیمن add کن باشهههههههههههههههههههههههههههه

وای ارمغان خوش بحالت....منم میخوام......ولی فک نکنم هیچوقت بتونم......

بهناز پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ق.ظ http://behnaz-khanoom.blogfa.com

بــَــعــد اَز رَفــتـــَــنــَــتــــ مــَــنــــ کــــهـ هـــیــچـــ

ســآعــَـــتــــ هــآ هــَــمـــ زَمـــیــنـــ گــیــر شــُــدهـ اَنــــد

بــــهـ ســَــخـــتــی حــَــرکـــَــتــــ مـــی کــَــنــَــنـــد

هــَــر ثــآنـــیـــهـ یــِــکـــ قــَــرنــ مـــیرَوَد...




یاسی جون.
شاید به حرفام گوش نکنی ولی من وظیفمه بهت بگم.
تو برنامه ی نوروزی امید(طغرل) به امیر گفت
امیر عواطفش یه خورده شکنندس.تازگیا هم زیادی شکست خورده...
مطمدن باش امیر به دخترایی که تو ایرانن توجه هم نمیکنه.
اگه انگلیس بودی یه چیزی....
امیر اونجا یه عالمه دختر اطرافش هست....
دیگه ایران که هیچی.
شاید خدا خواسته این خوابو ببینی تا بیخیالش بشی....
خود دانی.
امیدوارم از حرفایی که زدم ناراحت نشی.
من نمیخوام ناراحتت کنم فقط میخوام جایه یه ابجی بهت کمک کنم تا به خودت بیای ....

بهناز جونم میدونم.ولی من سعی خودمو میکنم.میدونم بهش نمیرسم ولی.....

شیما پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:40 ق.ظ

به نظر من خواب و این حرف ها رو ول کن و بشین منطقی فک کن اگه فکر میکنی امکانش هست که بهش برسی تمام سعیتو بکن اگر نه هر چی زود تر فراموشش کنی برات بهتره

نیلوفر پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ق.ظ http://www.niloofar-amirhosein.blogfa.com

تمام این لحظه ها رو داشتم نمیدونم چی بگم؟؟؟؟
یاسی دارم دیوونه میشم بخدا داغون شدم کم آوردم دارم دق میکنم من امیرو میخوام دلم واسش تنگ شده دارم میمیرم

armaghan پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ق.ظ http://beautyworld2012.blogfa.com

عزیزممممممممممم ازت خواهش می کنم اون عععشی که اول بهش داشتی به فول خودت عععشق بی دردسر دوباره در خودت به وجود بیار...به خدا این که تو به عشقت شک کنی راه خودتو برایه رسیدن بهش سد می کنی من هیچ وقت به عشقم شک نمی کنم وتا اخر عععمممرم منتظرش ممی موونممممم......وخودم سسعی می کنم بهش برسم ...نگو به خاطر اختلاف سنیه که منم دارم نگو به خاطر این که می ترسی با کککسی ازدواج کنه که ماله منم امکان داره.......پس تا قبل از این که ازدواج کنه و یا ماله کسی دیگه بشههه باید تمام سعی خودتو بکنننی 0این نظر منه>

ارمیا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ب.ظ

باشه عزیزم ... منم خوشحال میشم بیشتر با هم بحرفیم ولی چون جدیدا ویندوزمو عوض کردم هنوز فرصت نکردم برنامه چتو بریزم توش ولی در هر صورت این آی دیمه ... هر موقع درستش کردم خبر میدم تا با هم بچتیم

ارمیا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ

راستی درمورد این پستت باید بگم باتوجه به شناختی که من از نوشته هات نسبت به تو پیدا کردم مطمئنم هرچقدر هم تلقین کرده باشی که به امیر فکر نمی کنی بازم بهش فکر میکردی برای همین خوابشو دیدی... اتفاقا من فکر میکنم هرچقدر سعی کنی به یه نفر فکر نکنی قلبت بیشتر از قبل بهش نزدیک میشه ... اصلا امکان نداره کسی که انقدر عاشق یه نفر باشه یک شبه بتونه بهش فکر نکنه!

آره راست میگى

ارمیا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ب.ظ

راستی نا زمانی که هنوزم چتمو درست نکردم میتونی توی وبلاگم برام پیام خصوصی بذاری ... آدرسشو که داری؟

آره

یاسمن پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ب.ظ http://www.manoto1-raha1363.blogfa.com

سلام عزیزم.
نمیدونم چی بگم.
به نظر من این حرفا فقط یه مشت حرف چرت و الکیه.حالا چون یه نفر خواب کسی که عاشقش هست رو میبینه یعنی عاشقش نیست؟؟
اصلا علت خواب دیدن چیز دیگه ایه چه ربطی به این حرفا داره آخه؟؟؟
به خواب هم که اصلا نمیشه اعتماد کرد.من کلی خواب دیدم که یکیش هم واقعیت پیدا نکرده.
خلاصه اینو بگم که خیلی خودتو بخاطر این چیزا ناراحت نکن.یه شب خواب دیدن و دو جمله حرف نباید عشق تورو نسبت به کسی کم کنه.
بدرود عزیزم.

ارمیا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ

میشه یه سئوال بپرسم؟
بعد از این همه نظری که دوستات برات گذاشتن و محتوای همشونم این بود که تو عاشق امیری .... هنوزم به این موضوع شک داری؟؟؟
هنوزم میخوای فراموشش کنی؟؟؟
درسته که من تازه باهت آشنا شدم ولی تقریبا تمام پستهاتو خوندم و ... واقعا متعجبم از اینکه تا حالا چندین ۱۰۰۰۰۰۰۰۰بار به عشقت شک کردی
تو میدونی وضعیت من از تو خیلی بدتره اگه قرار باشه کسی عشقشو فراموش کنه اون منم نه تو! اگر من جات بودم و انقدر به عشقم نزدیک بودم حتی ۱بارم سعی نمی کردم فراموشش کنم... تو الان سخت ترین قسمت راهو پشت سر گذاشتی یعنی اونم الان تورو میشناسه و میدونه توی ایران یه دختری هست که از عمق وجودش عاشقشه... میدونی این چه معنی داره؟؟؟؟ میدونی یا نه؟؟؟؟ <------- (ببین چقدر عصبانیم کردی!!!!)

ببخشید ببخشید!!!!چشم قووووووول میدم دیگه شک نکنم

بهناز جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ق.ظ http://behnaz-khanoom.blogfa.com

آبجی یاسی آپ کن....
حتما بهم سربزن.
دارم میرم مسافرت

ارمیا جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ق.ظ

آفرین دختر خوب!!!
اگر فقط یه بار دیگه توی حرفات ناامیدی، شک یا دودلی و... از این جور حرفا ببینم.... با خودم طرفی!!!!
از اولین باری که وبتو دیدم یه حس پلیدی بهم میگفت این عشق بی نتیجه نمی مونه(اینم بگم که تجربه به خودم و همه ی کسایی که منو میشناسن ثابت کرده همیشه حس های پلیدم درست از آب درمیاد)

قربونت برم عزیزم!خدا کنه...

دختر داییت جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ

عزیزم این نشونه ی خوبیه. اینیم که می گن اگه خوابشو ببینی عاشقش نیستی یه مشت مزخرفه. تو اون شب داشتی امیرو فراموش می کردی. درست همون شبم به خوابت اومد. اون خواب می خواست تو امیرو فراموش کنی .شایدم به احنمال49%امیر عاشقت شده. اگه شده باشه بهت تبریک می گم. فرض کن شوهر دختر عمه ی من امیر باش . وای خدا چه شانسی.

اوه اوه اوه تو اینجارم پیدا کردى؟؟پس من دیگه باید مواظب حرفام باشم!
حالا چرا 49؟؟من به همون 1درصدم شک دارم!!مواظب باش این شانس در حد همون شوهر دخترعمه بمونه وگرنه خودت که دیشب دیدى چه کارایى ازم برمیاد!

نیلو جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ب.ظ http:// SANARAVA.MIHANBLOG.COM

امروز دقیقا ا ساله که کسری رو دوست دارم ولی یه کوچولو هم ناراحتم

آخى عزیزم!چرا گلم؟

نیلو جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:37 ب.ظ http:// SANARAVA.MIHANBLOG.COM

وای یاسی جون دیشب با حودم گفتم فردا که یه روزه خاصه اگه بعد از ظهر بارون بیاد من عشقمو ادامه میدم و اگر نیاد........ میبینی چه بارون نازی داره میاد خیلی خوشحالم که نشونه گرفتم باورم نمیشه که این بارون رو خدا برای من فرستاده

ای جانم عزیزم.آره خد ا خیلی وقتا واسه منم نشونه میفرستاد.همون ایمیلای امیر

نیلو جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:40 ب.ظ http:// SANARAVA.MIHANBLOG.COM

تو عاشق امیر نیستی . . . . تو دیوونه ی اونی خیلی بیشتر از یه عاشقی من مطمئنم ایشالا بهش ....... میرسی . وای چه بارون خوبیه.... دوست دارم بپرم تو کوچه زیر بارون و داد بزنم ولی خوب نمیشه میگن این دختره دیوونست

آره خودمم میدونم.شاید انقدر عشقم زیاده که نمیتونم اندازشو بفهمم.

لیندا شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ق.ظ

اولا خیلی مونده ای بدبخت فنچول دوما دلم برات میسوزه که انقدر ترشیده ای البته سنت ایجاب میکنه کوچولو برو تو لاک درسو مشق

بیا برو بابا جوجه فکلى.حسود بدبخت.فک نمیکنم ١٦سال سن ترشیده اى باشه.برعکس تو از لحن حرف زدنت نشون میده ترشیدى و ٧٠م رد کردى.گمشو دیگم نبینمت.افتاد؟

ناصر شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 ق.ظ

امیر فقط برای این که دلت نشکنه این چیزا رو میگه
مگر نه با همه حتی من همـ که تا حالا چندین بار ایمیل بهش زدم اینطوری حرف میزنه
چرا فکر میکنی دوستت داره!؟؟
بیچاره داره هی بهت میگه من مثل خواهر فقط دوستت دارمـ
یعنی واقعا منظورش رو نمیفهمی؟؟
وای که چقدر......
متاسفم

آقا ناصر مگه من حرفى از اینکه اون دوسم داره زدم؟خودمم میدونم در حد یه خواهر دوسم داره اصراریم ندارم که عقیدشو عوض کنم اما امید داشتن که جرم نیست.هست؟

لیندا شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ

اولا بدبخت من ۱۹ سالمه دوما دیگه از این گهای زیادی نخور که ابروی هر چی دختره می بری فنچولک

خوردنی نیستی

آیسان شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ

خاک تو سرت خیلی احمقی که فکر میکنی اگه تلاش کنی به امیر میرسی اون اصلا به تو فکر نمیکنه

ااااااااه بابا بسه دیگه.ولم کنین.چرا اینجوری این شماها؟به تو چه آخه آشغال عوضی؟من دلم میخواد هر فکری دوس دارم بکنم.تو رو سنن؟

آیسان شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ

خفه شو کثافت آشغال لیاقتت اینه که امیر ادم حسابت نکنه

دنیز شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ب.ظ

اخه لیندا خانوم شماالان فقط خواستی سنت تو بگی ببین ان خانوم بزرگ بودن به سن نیست به عقل وشعور اادماست که تونداری اخه عزیزم فقط ازنظرسن رشدکردی جنده خانوم دیگه نبینم به یاسی چیزی بگی میام جرت میدم راستی ایسان خانوم باشما هم هستن بروگمشودیگه این ورا نبینمت که واست بد تموم میشه راستی لیندا یادت نره برگردی به تیمارستانت اخه عزیزم چرا فرار کردی بروبشین سرجات واگرخودم میشونمت

لیندا شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:42 ب.ظ

اشتب نگیر این تویی که خوردنی نیستی مونده بدبخت! بیچاره امیر که نمی دونه داره به چه ان مونده ی فلج مغزی میل میده برو بمیر تو رو چه به وبلاگ کوچولو برو درستو بخون

لیندا شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ب.ظ

اااااااااااااا نه بابا مثه اینکه حیوون این اطراف زیاده یکیش تویی یاسی و یکیش تو دنیز اینو یادت باشه هیچ وقت صفتای خودتو رو بقیه نذار اونیکه باید جرتون بده منم نه تو حیوون یه کاری نکن بیام داغون جرت بدم که دوخته نشیا پس تو یکی دیگه دهن سگتو ببند باشه حیوون؟؟؟؟؟؟؟؟؟شیرفهم شدی؟!!!؟دیگه تکرار نمیشه!

آخخخخخخ آیسان جووون قربون دهنت و ای ول بهت ادامه بده عزیزم که این حیوونا هیچی حالیشون نیس

ببین مادرجنده ی جاکش کونی من اگه اجازه بدم به خودم توهین کنی اجازه نمیدم به دنیز توهین کنی فهمیدی کوسکش؟چفت دهنتو ببند برو ننتو از جنده خونه جمع کن.بابای لاشیتم از قمارخونه.حسود بدبخت داری میسوزی نه؟آهان بسوز.چیه حسودیت میشه؟که من با امیر ارتباط دارم؟برو کونتو بذار آب یخ خنک شی.دیگم نیا اینجا کوس شعر بگو چون تایید نمیکنم.فهمیدی هرزه ی هرجایی؟

سارا شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ب.ظ http://golerooz19.blogfa.com

هورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررا نظرت عوض شد یاسی جونم خییییییییییییییییییییییییلی خوشحالم میدونستم تو عاقل تر از این حرف هایی که به حرف آدم های بی ارزش گوش نمیدی.

سارا شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:13 ب.ظ http://golerooz19.blogfa.com

آیسان عزیز و لیندا ی عزیز به نظر من شعور و فهم بهترین صفت انسان که شما دو نفر ازش بویی نبردین در ضمن اگر خواستی جواب من رو بدی بیا وبلاگم و این رو بدون تو اولین کسی نیستی که میای وبم و بهم توهین میکنی پس سعی کن مثل انسان صحبت کنی اگر بتونم کاری میکنم عکس عروسی یاسی و امیر توی این وب قرار بگیره تمام تلاشمم میکنم .

مرسی فدات شم!

نیلو شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:12 ب.ظ http:// SANARAVA.MIHANBLOG.COM

برای همهتون متاسفم البته اگه همتون 1 نفر نباشین

دنیز شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ب.ظ

توجرخوردی قبلا لازم نیست من جرت بدم لینداکوچولو بروبشین تکلیف عیدتوببنویس این حرفاواسه توزود راستی یادت نره شب قرصاتوبخوری شبم زود بخواب بدو بدو برودیگه این ورا نبینمت واگرنه یه چیزمیگم ناراحت میشی میزنی زیر گریه من حوصله ندارم دنبال پستونک واست باشم

لیندا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ق.ظ

یاسمن جون و دنیزخانوم من واقعا بابت حرفاى زشتم معذرت میخوام.

ایدا پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ب.ظ

یاسی جونم اگه واقعا امیرو دوست داری به دوست داشتنت ادامه بده مخصوصا الان که نمیتونی فراموشش کنی به این چیزا اصلا فکر نکن

مهدی یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد