عکس های کنسرت فرزاد فرزین

بچه ها اینم عکسای کنسرتی که من رفتم..وای خدایا چقدر خوش گذشت محشر بود بهترین شب زندگیم بود..چقدر دلم واسه اون شب تنگ شده.. 

ای جااانم 

 

این مال کنسرت کرجه ولی ۴شنبست.خودش گفت ۵شنبه از ۴شنبه

خیلی بهتر بوده.حق داره والا.نگاه کنین.همه پیر پاتالن!! 

 

چه خنده قشنگی داره 

 

من اون گوشه ام سمت راست.اگه یکم میومد اینورتر منم تو عکس میفتادم. 

نظرات 14 + ارسال نظر
نیلو یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ

ممنونم وای دلم براش تنگیده.@ دیروز براش نوشتم دلم خیلی برای زود به زود سر زدنات و ایمیلات تنگ شده بود (ولی نه برای خودت ) خبری از آرین نداری ؟؟؟؟ اونم امروز بهم گفت: سرم شلوغه...ببخشید..ولی من دلم برای خواهر گلم تنگ شده بود........برادر شماست من خبر داشته باشم؟(حا لش خوبه هین جا هاستتتتت)

خوش بحالت

نیلو یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ب.ظ

اینو الان نوشتم و دادم به فرزاد:
صدای دریا میاید...صدای آرامش...دور است ولی حس میشود...با گوش هایی که انتظار میکشند! ... انتضار صدایی خوش .. انتظار دستی مهربان که دستانش را بگیرد و با سخن های گرمش اورا به آسمان ببرد ... اما کو؟کجاست؟ شاید توهمی بیش نیست اما حسش میکند ... چه انتظاری داری از او! کارش شده است نگاه به کوچه ی خالی از غم هرروزو هرشب بی هدف در خیابان ها پرسه میزند ...هر صدایی میشنود انگار اوست هر نگاهی نگاه اوست ...قلبش از عشق خیالی لبریز است ...احساسی که حتی خودش هم نمیداند چیست ..مدام با خود میگوید کاش تو اینجا بودی در کنار من... اما احساس او بی دلیل است معشوقه ی او صاحب دارد......

بلا نکنه منظورت شیوا و فرزاده؟!؟!

sepide یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ب.ظ

تو مشهد هم کنسرت بود من می خواستم برم کنسل شد
من می خوام برم کنسرت
عکسا جالب بود از خودتون هم عکس می ذاشتین

از خودم عکس نگرفتم

نیلو دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:53 ب.ظ

شیوا؟؟؟ اسم نامزدش شیوا نیست! فرزاد در جوابم گفت قشنگ بود ولی دقیقا منظورت با کیه؟؟؟؟/ منم نمیدونم چی بگم؟؟؟؟؟؟ هنوز نگفتم ولی اگه هم بگم هیشکی نمیخونه چون تا 1 هفته ی دیگه سرش شلوغه سر نمیزنه به ایمیلش بهتره جواب ندم نه؟؟؟ یاسی چیکار کنمممممم>؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پس اسم نامزدش چیه؟؟جواب بده حالا میخونه دیگه.

نیلو دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ب.ظ

خیلی گند زدم نه؟؟؟؟ چیکار کنم احساسمو نوشتم بهش دادم دیگه؟!عجب من پررو هستم

نیلو...حسودیــــــــــــــــــــــــــــــم شد

نیلو دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:56 ب.ظ

چرا عزیزم؟؟؟؟؟؟ وای حالم خیلی بده کاش اصلا نمیشناختمش خیلی خجالت کشیدم وقتی گفت آخرش منظورت با کی بود ...حالا چه غلطی کنم ...شاید الان بهش بگم با هیشکی داداشی تا شاید طبیعی شه الهی بمیرم من که انقدر خرو مسخره و ساده لوح هستم

چون منم خیلی دوسش دارم و دلم میخواد باهاش ارتباط داشته باشم..تو مگه عاشقشی که همچین حرفی زدی بهش؟

نیلو دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ

امروز داشتم آب میخوردم بعد مامانم همینجوری گفت: کاش من یه داماد مثه فرزاد گیرم بیاد یهو آب توی گلو مگیر کرد حالا بد تر از اوون پام سر خورد لیوان از دستم افتاد شکست وایییییییییییییییییییییییییییی خیلی مامانم خندید گفت حالا من یه چیزی گفتم تو هوول نشو نگفتم که با گلو شیرینی جلوی درن که!!!!!!!! انقدر خجالت کشیدم

ببین چقدر ضایعس که مامانتم فهمیده!!

هانا دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:12 ب.ظ

یاسی جون تو چه طور حررفای مسخره ی این نیلو رو باور میکنی؟؟ من که مطمعنم دووووووووووووووووووووووووررررررررررووووووووغه

چرا باید دروغ بگه؟

نیلو سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ

نه عاشقش نیستم ؟؟هستم؟؟نه

نیلو سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ب.ظ

چیه عزیزم؟

armaghan سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ب.ظ http://beautyworld2012.blogfa.com

اااایی عزیزممم من عاشقههه فرزاد فرزیننممممممممم مرسی ججججیگگگگللممممممم 17 خرداد بیا تو وبممممممم تتولددددددددددد

باشه عزیزم

شکوفه چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام عزیزم ببخشید خیلی دیر اومدم راستش ۱۶ اردیبهشت خواهرزادم آوا (قربونش برم) به دنیا اومد تا الان سرم شلوغ بود همش مهمون داشتیم.اهواز به دنیا اومد خواهرم اهواز زندگی میکنه جیگرم خیییییییییلییییی با نمکه چند دقیقه که نمیبینمش دلم واسش تنگ میشه.راستی عکسای فرزاد خیلی قشنگه خوشحالم از اینکه بهت خوش گذشته!!!امیدوارم همیشه خوش باشی...
راستی یاسی جون گوشیتو پس ندادن؟؟؟؟من نمیتونم زیاد بیام وب کتابخونه میرم واسه امتحانای ترم.هر وقت گوشیتو گرفتی خبر بده...فعلا بای بای

آخی الهی!باشه عزیزم.مرسی.

آنیتا سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ http://www.ARTIN ANITA.BLOGFA.COM

از مطالبتون دیدن کردم .من تازه مطالب سایتم رو بروز کردم . اگه تونستی بیا سر بزن . راستی نظر یادت نره .

gfi;fgh;ljxddf;vgoidufgwkfgsiusofcoisdygpsogdsdxcfsadgi;gisudaiu چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد