نامرد

بچه ها..نمیدونین تو وب امیر یکی اومد چه حرفایی بهم زد..چندوقت پیش بهم میگفت اعتماد بنفست کاذبه و چرا فکر میکنی خوشگلی.منم بهش گفتم فکر میکنم ولی نمیگم خوشگلم اما زشتم نیستم.امروز اومد بهم گفت من عکستو تو فیسبوک دیدم سیوش کردم هر روز با دوستم نگاش میکنم و میخندیم.تو واقعا به این قیافه میگی خوشگل؟؟اگه امیر جواب ایمیلای عاشقانتو نمیده بخاطر قیافه انته.کلی حرف دیگه و آخر سرم گفت بای جنده خانوم..نظرشو پاک کردم ولی دلم خیلی شیکست.میبینی امیر؟میبینی بخاطر تو و قلب سنگیت چه حرفایی میشنوم؟میدونی چقدر تا حالا تحقیر و توهین شنیدم؟اگه توام یکم به من و احساسم اهمیت میدادی همچین اتفاقی نمیفتاد...

نظرات 20 + ارسال نظر
پردیس یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ق.ظ

عزیز دلم چرا انقدر به حرف چندتا دختر بی مصرف که کاری جز حرافی و چسبوندن عیب خودشون به دیگران ندارن اهمیت میدی؟ اونا در مقابلت ضعیفن و به شدت حسادت میکنن، اگه اینطور نبود چه دلیلی داره این حرفارو بزنن؟! بیخیالی طی کن، یادت نره که جواب ابلهان خاموشیست!

nilooo یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ http://singerrrr.blogfa.com


یاسی مرجان دختر عمه ی اوش بهم گفت فکر نمیکنی داری زیاده روی میکنی ؟؟؟ .....منم کلی غصه خوردمممممممم اصلا من و تو 2 تا اسکل خنگیم که عاشق 2 تا ادم بی احساس شدیم ....

اون غلط کرده با هفت پشتش.حسود.احتمالا عاشق آوشه که همچین حرفی زده.تو اهمیت نده.

سارا یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام یاسی جون اصلا به این حرفا گوش نده مهم نظر خودته وقتی خودت یه چیزی را باور داشته باشی حتما همین طوره خیلی وبلاگای خوبی داری دوست دارم خیلی خیلی گلم فقط اگه میشه زود به زود آپ کن

چشم عزیزم

aghigh یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ب.ظ http://wish77.blogfa.com

یاسی جونم خودتو ناراحت نکن به این جور آدم ها میگن مریض!با تخریب شخصیت دیگران میخوان کمبود های خودشو رو پنهان کنن!قیافه تو که خوبه عزیزم ولی حتی اگر هم بد بود مهم روح انسانه به نظر من روح انسان هاست که قیافشون رو تشکیل میده نه اجزای صورت!بعدم امیر بد بخت هیچ گناهی نداره که یه مشت انسان بی فرهنگ و بیشخصیت میان این حرفارو میزنن!مطمئن باش اگر حتی امیر به قول تو دلش از سنگ نبود بد تر از این میکردن!راستی بیا آپم

مرسی عزیزم از دلگرمیت.الان میام.

Nogol یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:36 ب.ظ

خب چه ایرادی داره که زشتی اتفاقا منم عکستو تو فیسبوک دیدم بنظرم خیلی به امیر میای چون هر دوتون زشتو ایکبیری ولی باز خوبه امیر یه هیکل داره تورو نمیدونم ولی باز هردوتاتون قیافه هاتون قهوه إیه شبیه ریده شده های أن!!!

احتمالا اون قهوه ایا بخاطر این بوده که اضافه های گه رو از صورت تو جمع کرده.

هانیه یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ب.ظ http://hanisa.blogfa.com

سلام عزیزم چطوری مرسی که نظرمو تایید نکردی از حرفام که ناراحت نشدی؟من این وبتو لینکیدم تو هم منو بلینک لطفا

نه عزیزم اصلا.باشه حتما.

شکوفه یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 ب.ظ

هر کی گفته تو زشتی غلط کرده یه حسود عقده ای بوده به نظر من تو خیلی از امیر خوشگل تری

قربونت برم مرسی

نیلو دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ب.ظ

الهی قربونت برم چرا اهمیت میدی به این حرفا؟؟؟ دلشونم بخوا دختر به این ماهی نگران نباش که مردم چه نظری روت دارن مهم اینه که انقد مهمی که همیشه توی چشمشونی عزیزم

فدای تو عزیزم

نیلو دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ب.ظ

دوستای عزیز شبکه ی من وتو قراره 1 برنامه در مورد 100 ترانه ماندگار ایران بزاره دهه ی نود و دهه ی هشتاد اگه میشه سریع برین به این آدرس فیس بوک:www.facebook.com/100taraneh و برین توی ترانه های ماندگار دهه هشتادی دونه دونه رو بزارین و بهش رای بدیم و توی دهه ی 90 دوریت خواهشا دیگه تزارین آقا فرزاد رتبش کم بشه این خیلی مهم هست چون واسه اولین بار خواهش میکنم سریع برین ممنون

sepide چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ق.ظ

یاسی جونم تو چرا به حرفای یک مشت ادم بی ادبو بی فرهنگی گوش می دی؟؟؟؟من شکلتو ندیدم اما هر چی هم زشت باشی برام مهم نیست؟؟برو بهشون بگو اگه راست می گین قیافه شما چه شکلیه کهد اینقدر برای شما قیافه مهمه؟؟؟اصلا بگو ما جوابشونو می دیم !!!!!ما پشتت وایستادیم عزیزم نمی ذاریم هیچ کس اذییتت کنه

ممنون عزیزم.

حنا چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ق.ظ

حسودیشون می شه ناراحت نشو.توکه خیلی مقاوم بودی پس چی شد؟؟ تازه نظرشونم تایید می کردی.پدر شونو در میاوردیم.چطور نظر اون دخترو(غزال)تایید کردی بعد همه ی بچه ها اومدن طرفداریت.بد بختو لهش کردن از نظرای ... برو تاییدشون کن پدرشونو در میاریم.

قبلا تایید میکردم ولی یه نفر بهم گفت تایید نکن کلاس وبت میاد پایین منم چون حرفای خیلی زشتی زده بود تایید نکردم.مرسیــــــــ از حمایــت

امیر چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ب.ظ http://www.pasfarda.blogsky.com/

یاسی جون خواهر گلم کی بهت چیزی گفته آدرس وبلاگ یا آیدی شون رو بده تا حساب کارشون رو بزارم کف دستشون بی شرف ها از خودشون مثل اینکه ناموس ندارند.

ولشون کن امیر جون بذار برن گم شن.

ارمیا پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ب.ظ http://tree.blogfa.com

وااااای چه عوضی!!!
من فعلا فیلترشکنم قعطه و نمی تونم برم فیس بوک ببینمت ولی مطمئن باش اگه امیر از قیافت خوشش نمی یومد نه جوابتو میداد نه انقدر بهت نزدیک میشد
راستی به نظر منم اگه بازم از این موردا داشتی و میخواستی با دوستات دردودل کنی برای پستت رمز بذار چون اگه اون بیاد اینارو ببینه خوشحال میشه که تونسته دلتو بشکنه و ناراحتت کنه ... البته بازم تصمیم با خودته...
راستی آفرین ... امتحاناتو چه خوب میشی ... من که گلاب به روتون همه رو ریدم!!!

من دیگه برام مهم نیست دوسم داره یا نه.باشه عزیزم.چرا؟؟مطمئنم همرو 19 میشی!!!

درسا پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:56 ب.ظ http://alltheteenagers.blogsky.com

یاسی جونم ما طرفدارتیم و دوست داریم
اون بی تربیته حسود و نمیتونه به تو برسه
یاسی من یه فردی رو میشناسم که خیلی دوسش دارم و تا حالا اصلا به قیافش دقت نکرده بودم بعد مامانم گفت به نظرت تو چرا ..... اینقد دوس داری به خاطر قیافشه گفتم حالا که دقت میکنم اصلا خوشگل نیست ولی با دنیا عوضش نمیکنم..
و در ضمن یاسی عزیزم بدون مردان بزرگ زنان زیبا نمیخواند زنانی را میخواهند که دنیا ی انها را به زیباترین شکل بسازد
در ضمن تو زیبااااااااااااترین دختر دنیایی اون زر زده بهش بگو دیگه از این شکرا نخوره که حسابشو میرسم

درسا جونم یادمه قبلا هم این جمله رو بهم گفته بودی.فدات شم من

ارمیا شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ب.ظ http://tree.blogfa.com

۱۹؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه بابا ... مگه تو خواب شب!!! من اگه نمره قبولیم بگیرم برام کافیه
راستی چرا دیگه برات مهم نیست؟؟؟؟ نگو که دیگه عاشقش نیستی؟؟!!!

نه بابا مطمئن باش همرو بالای 18 میشی.
آره درست فهمیدی دیگه عاشقش نیستم.هیچ حسی ندارم.میدونی معمولا آدما ترجیح میدن یکی ازشون تنفر داشته باشه تا اینکه حسی نداشته باشه چون نداشتن هیچ حسی خیلی بده.ولی متاسفانه یا خوشبختانه من هیچ حسی بهش ندارم.

من دیوونه شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.blockgirl.blogfa.com

سلامممم خیلی وقت بود نیومده بودم وبت شرمنده قالب نو مبارک
بابا تو به حرف مردم اهمیت میدی واقعا؟؟ باو همین من چند وقت پیش یکی اومد کامنت گزاشت برام باو تو فکر کردی نیکولی که این عکسو گزاشتی ... حالا فکر کردی ۴تا لایک خورده الان دافی هستی واس خودت؟ میدونی منم در کمال آرامش نه کامنتشو حذف کردم نه چیزی فقط بهش گفتم باو تو خوبی که اینقد خوشگلی باور کن خفه شد دیگه زر نزد تو هم اگه کامنتشو حذف نمیکردی بهتر بود ولی در کل میگم به حرف بقیه توجه نکن تو عشق منــــــــــــــــی

سلام المیرا جونم!!دلم خیلی برات تنگ شده بود.مرسی از روحیه ات ولی من ترجیح میدم پاک کنم تا شان وبم نیاد پایین.توام همینطـــــــــــــــور

حنا یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ب.ظ

یاسی عشق سنجی که تو وبت گذاشتی درسته؟؟؟؟؟

اگه درست باشه که دارم میمرم.منو جاستینو زدم 65.5 بود.هرچی باشه از نصف بیشتره

نمیدونم والا.من که گرفتم از 4بیشتر نرفت!!!!حالا درستم نباشه واسه آدم که دلخوشی میشه.

ارمیا یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ http://tree.blogfa.com

پس واقعا برای امیر متاسفم که عشقتو از دست داده...
راستی توئم دومی؟؟؟ این زبان که هماهنگ شده هماهنگ کشوریه یا نه؟؟؟ اگه باشه پس امتحانمون باهمه وای من دیگه برم باید هنوز یکی از امتحانای عملیمو تحویل ندادم باید برم کاملش کنم ... فعلا بای عزیزم!!!

آره واقعا...آره هماهنگه.پس یادت باشه بهم برسونی ها!

حنا یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ب.ظ

تو که همه ی زندگیت امیر بود پس چی شد؟؟؟؟؟

فرزاد جای امیرو چه زود گرفت!!!

ولی اشکال نداره.انتخاب با خودته.پس میگم چرا به وبلاگ امیر خیلی وقته مطلب جدید نذاشتی.

دلم واسه امیر می سوزه که هم چین عاشقی رو از دست داد

آره خوب همه زندگیم بود ولی از آدمایی که با دست پس میزنن و با پا پیش میکشن متنفرم.نه فرزاد جای امیرو نگرفته.هیچکس نمیتونه جای اونو بگیره.من فرزادو خیلی دوست دارم.خیلی زیاد.ولی عاشقش نیستم.چرا بابا گذاشتم.عکسا رو دیدی؟خوب حناجونم من بهترین منبعم فیسبوکه.امیر نفس بکشه و تو فیسبوک بنویسه من تو وبم میذارم.اگه چیزی نذاشتم هنوز بخاطر اینه که چیز جدیدی نداره بیرون.آره خوب حالا حالاها باید بدوه دنبالم تا عاشقش شم دوباره!!نه شوخی کردم مطمئن باش دیگه نمیشم.

زارا دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:26 ب.ظ http://amir.afjar.loxblog.com

یاسی جون اصلا توجه نکن . تو وب منم خیلی از این جور آدما میان چرت و ‌برت میگن ولی اگه بخوای به این چیزا توجه کنی و جدیشون بگیری .......مطمئن باش این جور ادما عقده ای هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد