واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا جونننننننممم!

سلام بچه ها!!وای وای واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای من دارم میمیرم وااااااااااااااااااااااااااااااااای!!!!دلم میخواد جیغ بزننننننننننننننم!!!!دعا کنین دیوووووووووونه نشمممممممم!!!!امیدوارم همتون مثل امروز من برین رو ابراااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!میدونم هنگ کردین!!!الان میگم قضیه چیه.واااای نمیدونم از کجا شروع کنممممم!!!!!

من رفتم فیسبوک تو پیج اصلی امیر.نوشتم که:بچه ها هرکی طرفدار امیره به این وبلاگ سر بزنه.بعدشم آدرس وبمو نوشتم.همینجوری داشتم تو فیسبوک میگشتم که...که.....کهههه...........دیدم امیر چیزی که نوشتم رو like کردهههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!وااااااااااااااااااااااااای نمیدونین چه جیغی زدممممم!!!!داشتم باهاش کنار میومدم که دوباره مردمممم!!!!!!مهگل هم لایکم کرده بوددددد!!!!واااای الانم که دارم میگم قلبم تو دهنمه!!!!من واسه مهگل نوشته بودم:مهگل جونم داداش گلت کی میاد فیسبوک دلم براش لک زده.اینو لایک کرده بود.منم براش نوشتم:مرسی مهگل.داداشیت کی میاد؟آقا داشتم با این یکی کنار میومدم که...که.......مهگل 2تا قلب برام فرستاد!!!!آقا من دیگه خودمو گاز گرفتم که داد نزنم!!!!!!بعدش توی لیست دوستام امیر بود که یه علامتی بغل عکسش بود که نشون میداد با گوشیش اومده ولی آن نیست.من همینجوری بهش پی ام دادم سلام امیر جان خوبی؟داشتم با دنیز چت میکردم که یهو یه صدایی از پیجم اومد.رفتم دیدم که......که......................واااااااااااااااااااااااااااااااای......کهههههههه........وااااااااا

ااااااااای.....امیر جوابمو داده!!!!گفته بود:یاسمین جان چه وبلاگ قشنگی درست کردی بهت تبریک میگم(این چشمکم بود)وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای بچه ها قبول کردن این موضوع دیگه از توانم خارج بود...نمیدونین چی کشیدم....نمیدونستم موهامو بکنم یا سرمو بکوبم به دیوار یا جیغ بزنم.هنوزم هیجان دارم دارم میمیرم....باورم نمیشه که من.....با امیرم چت کرده باشم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!وااااااااای خدا جوووونم عاشقتتتتتتتتتتتممممم.....همونجا از ته دلم قربون خدا رفتم که انقدر دوسم داره و دلمو نمیشکونه....همیشه میگن اگه خدا چیزی رو بهت نداد شاکی نباش.شاید میخواد یه چیز بهتر بهت بده....و من بیشتر از قبل ایمان آوردم که خدا دوسم داره و هوامو داره و به عشق پاکم ایمان داره......خداجونم قربونت میرم 1000000000000000000بار.......خلاصه که نمیدونم چی بگم تا بفهمین چقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققدر خوشحالم!!!!!دیگه نمیتونم تایپ کنم دارم از دست میرم!!بای.....!!!!


پ.ن:تازه بعدشم مهگل بهم گفت:یاسمین عزیزم سرش خیلی شلوغه.منم گفتم:آخی الهی فداش شم.امیدوارم هرجا هست و با هرکی هست موفق باشه.اینو بهش برسون.داداشت عمرمه جونمه نفسمه خوش بحالت که کنارشی قدرشو بدون.

نظرات 19 + ارسال نظر
عرفان یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ب.ظ http://www.bacheshooloogh.mihanblog.com

بچه جون بپا از خوشحالی صیدت نکنن!!!
هوی بی معرفت بازی در نیاری ها!!
سوغاتی یادت نره!

نترس من الان رو ابرام نمیتونن صیدم کنن!!
حتما!!!!!!!!!!

kt یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ب.ظ http://googoosgacademy2011.blogfa.com

ای وللللللللللللللللل


تبریک تبریک تبریک



ای ولللللللللللل


یاسمین جونم

خوش به حالت برات آرزوی بهترینا رو میکم =تبریک دوباره

مرسی عزیززززززززززم!!!منم خییییلی خوشحالم!!!

دنیز یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ب.ظ

یاسی جوووووووووووووووووونم برات خیلی خوشحالم عشقم امیدوارم همیشه به شادی بگزره

مرسی عششششششششقم!!!

عرفان یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ http://www.bacheshooloogh.mihanblog.com

با آپی جدید در خدمتم!
وب آکادمی!

هوی ادای منو در نیارا!!!

عقیق یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ب.ظ http://wish77.blogfa.com

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ایییییییییییییییول وای نمیدونی چه قدر برات خوش حالم یاسی وایییییییییی چی بگم من؟:S019:]
فقط میتونم بگم که خدا شکرت همین و همین

دقیقا عقیق جونم دقیقا.فقط همین.

nilooo یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ http://singerrrr.blogfa.com

یاسی جون خوش به سعادتت گلم منم چون دلم پر بود این وبو ساختم خودت و دوستای گلتم بیار تا دلداریم بدند

شقایق یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ب.ظ http://www.chimikhay.blogfa.com

واااااااااای چه جالب...
میدونم چه حسی داری...
ماکه شانس نداریم راستی حتما به وبم سر بزن و نظر بده
مرسی بای

یاسمن دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ http://www.manoto1-raha1363.blogfa.com

سلام عزیییییییییییییییزم وااااااااااااااااای ایول چه با حالههههههههههه این امیییییر!!!!!
یاسی عزیزم خیلی برات خوشحالم امیدوارم همیشه انقدر خوشحال باشی.....من که فعلا دارم از غصه میمیرمممممممممم بیا وبم اونجا گفتم چراااااااااا....

یاسمن دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:14 ب.ظ http://www.manoto1-raha1363.blogfa.com

آپم

kt چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ق.ظ http://googoosgacademy2011.blogfa.com

عزیز دلم گفتم که عکسا پیدا نشدن .... ولی تا آخر هفته از فیس بوکش ون واست ایمیل میکنم

تو عکسا فقط رها و سالومه و امید بودن (مجری های ویژه برنامه)

حالا ..... تا آخر هفته بهت میل میکنم

سارا چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:21 ب.ظ http://www.adght.blogfa.com

سلااااااااااااااام عیدت مبارک یاسی جون امیدوارم همه ی امسال مثل اون چند دقیقهای باشه که با امیر چت کردی پر از عشقدیگه نمیدونم چی بگم فقط تبریک تبریک....................

مهدیس چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:59 ب.ظ http://raha-etemadi1.blogfa.com

آخی چه باحال بهت تبریک میگم...چه قد این پسر مردمیه...مثل رها...ویژه برنامه نوروز من و تو هم خیلی باحال و بامزه بود این آقا امیر.

واااى مهدیس نگو ما ماهواره نداریم اینجا

نیلوفر جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ق.ظ http://kasra-ahmadi.blogfa.com/

سلام یاسی جون
واقعا خیلی خوشحال شدم و
بهت تبریک میگم

benaz جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ب.ظ http://behnaz-khanoom.blogfa.com

سلام.
هخوبی یاسمین جان؟
امیر ÷سر خوبیه.
ایشالله دوتاتون .....
منم دوسش دارم ولی نه به شدته تو.
تو دوسش نداری عاشقشی.
÷سر بانمکیه.
موفق باشی

مرسى عزیزم.ایشالا ٢تامون چى؟

maryam شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ http://tnt103.blogfa.com

واااای عزیزم من تازه از مسافرت اومدم همین الان نظری رو که برام گذاشته بودی خوندم و دویدم اومدم پیشت ....آآآخی خیلی برات خوشحالم امیدوارم که همین جوری هی پشت سر هم خبرای خوب بدی و به عشق پاکت برسی

مرسى عزیزززم

امیر افجار شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ

سلام یاسی جون منم با خوندن این پیامت خیلی خوشحال شدم اسم من امیره و به عنوان یه لقب افجار رو هم برای خودم گذاشتم من هم دوست جدیدتم منو هم توی حرفای قشنگت راه میدی؟

کدوم حرفا؟

مـن شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ق.ظ

برای چی اینجوری میکنی!!؟
امیر با همه ی طرفداراش و خواهرش هم با همه ی طرفداراش اینطوری حرف میزنه و اینکارا رو میکنه و همچنین جوابشونو میده
من الکی از خودمـ نمیگمـ
من یه طرفدار سادمـ
نه عاشقشم و خودم رو براش نمیکشمـ
فقط صداشو دوست دارمـ و همچنین مثل بابامـ دوستش دارمـ
این حرفا رو الکی نمیگمـ
چون خودمـ اینا رو دیدمـ
خودمـ خیلی از دوستامو دیدمـ که خودشونو براش میکشن و همین کارا رو میکنن و امیرمـ جوابشون میده چون خونشون که رفته بودمـ دیدمـ که امیر باهاشون صحبت میکرد
هیچ قصد بدی همـ نداشتمـ از حرفامـ و نمیگم طرفدارش نباش اتفاقا طرفدارش بمون
فقط میخواستمـ که خودت رو اذیت و نابود نکنی چون این کارا خودت رو عذاب میدی

باشه برام مهم نیست.به نظر من امیر انقدر پست نیست که بخواد با همه اینجورى رفتار کنه.بعدشم بکنه.خوب به من چه؟من واسه خودم خوشحال شدم.بقیه به کنار.

l شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:53 ق.ظ

خیلی دروغگویی من داخل پیچ اصلی امیر عضو هستم ولی تا اونجایی که دیدمـ کسی اصلا آدرس وبلاگش رو اونجا نذاشته
اگر راست میگی بگو داخل چه قسمتی از پیجش گذاشتی؟

برو توى سرچ فیسبوک بزن amir afjar،٢تا پیج برات میاره.یکى زیرش نوشته brighton،یکیم نوشته people.دومى رو بزن.اونجاست.

AFARIN سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:41 ب.ظ

VAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY................................. VAGHTI DASHTAM MIKHUNDAM GHALBAM DASHT AZ KHOSHHALI MIOMAD TOO DAHANAM KHEILI KHOSHHAL SHODAM BARAT AMIR PESARE KHUBIE TOAM GOLI MOTMAENAM BA HAM KHOSHBAKHT MISHID

واى عزیزم مرسى!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد