اگه دنیا دست من بود

سلووووووووووووووممم!!!!!!!!!حس آپیدن داشتم چون خوشحالم!!!!همینجوری!!!!!

تقدیم به امیرررررررررم عشقققققققققققم دنیااااااااااااام نفسسسسسسسسسسم:


اگه دنیا دست من بود                  دنیا رو به پات میریختم

جای غصه شادیا رو                     پای گریه هات میریختم

اگه دنیا دست من بود                  خورشیدو برات میچیدم

عکس اولین نگاتو                        روی دریا میکشیدم

اگه دنیا دست من بود                  قصمون نوشته میشد

توی قصه باز یه آدم                      عاشق فرشته میشد

اگه دنیا دست من بود                  هرچی خوبیه میدیدی

به تموم آرزوهات                         خیلی ساده میرسیدی

اگه دنیا دست من بود                  اگه دنیا دست من بود

اگه دنیا دست من بود                  واسه ی عشق تو کم بود

تموم دنیا رو میدم تو مال من باش  این قلب تنها رو میدم تو مال من باش

دوست دارم،دوست دارم،با همه ی دردا و اشکاش،دردا و اشکاش


امیرجونم عشششششقم عاششششقتم میمیرم برات عمرمی جونمی زندگیمی...!!!!!!!!!


نظرات 2 + ارسال نظر
هلیا دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ

چه شعر قشنگی

آیلین شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ق.ظ

سلام یاسی جان.منم یکی از طرفدارای امیرم اما میدونم قرار نیست بش برسم بس چرا خودمو مسخره کنم
مگه تو از امیر جون توجهی دیدی
امیر جز بی توحهی کار دیگه ای میکنه؟؟؟؟ مگه تو ایران نیستی؟؟؟؟؟؟ اون تو رو دیده؟؟؟؟؟رابطت در چه حده؟؟؟؟؟؟اگه میشه همه سوالامو ج بده؟؟!!!!
راستی چند سالته؟؟؟

نه منو ندیده و منم ایرانم.رابطمون در حد 2تا دوست خیلی خوبه.
16 سالمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد