خواب

سلام به همه جیـــــــــــــــــــــــگرای خودم!!!چطور مطورین؟؟همه چی آرومه؟؟بایدم آروم باشه!!مگه میشه آدم آزاد باشه و آرامش نداشته باشه!!بچه ها راستش من دیشب تا خود صبح خواب خودم و فرزاد و نیلا(نامزد فرزاد)رو دیدم.براتون میگم نظرتونو بگین.


من و نیلا با هم تو یه جایی بودیم مثل باشگاه یا همچین چیزی.صبحا میرفتیم و بعدشم که تعطیل میشدیم فرزاد میومد دنبال نیلا.قیافشم نمیدونم دیدین یا نه،مدل همون موقعایی بود که موهاش بلند بود.وقتی نیلا میرفت میشست تو ماشین،من از خیابون رد میشدم و با دستم واسه فرزاد ماچ میفرستادم چون خواننده بود و عاشقش بودم.اونم میخندید و سرشو به نشونه تشکر تکون میداد.چندباری اینکارو کردم.یه بارم بلند وسط خیابون داد زدم عاشقتم!آقا ما یه بار سوار ماشین اینا شدیم،نمیدونم چی شد که ما رو دزدیدن و بردن یه جای دور تو یه کلبه.ولمون کردن اونجا.فرزاد مریض شده بود تب شدید داشت.من و نیلا هم عین پروانه دورش میگشتیم.ولی اون انگار من و محبتامو نمیدید فقط نیلا رو میدید.چند وقت گذشت و من نمیدونم از کجا یه ماشین پیدا کردم و قرار شد از اونجا فرار کنیم.فرزادم تو این مدت یکم به من علاقمند شده بود ولی یجوری بود که انگار فقط بهم مدیونه.بهم نمیگفت چون نمیخواست بهم رو بده و فکر کنم خبریه.بعدشم از خواب بیدار شدم و نفهمیدم چی شد.....این خواب همش بخاطر استرسمه.چون میخوام روز کنسرت براش گل بگیرم و بین 2تا آهنگ ببرم بدم بهش ولی میترسم.نمیدونم اینکارو بکنم یا نه....

نظرات 14 + ارسال نظر
سپیده چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:26 ب.ظ

یاسی جون مث اینکه تو واقعا عاشقی!!!!!من همیشه خواب کسایی که دوسشون دارمو می بینم اما نه دیگه این جوری!!!!!
یکم تصمیمی که گرفتی سخته اما غیر ممکن غیر ممکنه!!!!

آره خوب سخت هست اما نهایت تلاشمو میکنم

نسترن (شاهین) چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:58 ب.ظ

عجیجم عاچقی بد نیشت هر کالی دوش دالی بتون مام که معتاد شدیم رفتیم

به چی؟؟

حنا چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 ب.ظ

یه سوال می پرسم ناراحت نشو

تو دلت هنوز پیش امیر گیره؟؟؟؟؟ اخه پس این نظر سنجی که تو وبت گذاشتی چیه؟؟؟؟مگه تو شک داری که فرزادو دوست داری؟؟؟ اگه امیرو دوست داری برو سمت امیر.اگرم دلت فرزادو می خواد دیگه نظر سنجی واسه چیه.آره ممکنه که آدم عشقشو تغییر میده هنوز دلش پیش عشق قبلیش گیر باشه.من تجربشو دارم!!!!!!! خیلیم بهم سخت گذشت.اما نمی دونم چرا مثه تو خوابشونو نمی بینم!!!!

نه!!اون نظرسنجی رو واسه این گذاشتم که ببینم بچه ها کدومشونو بیشتر دوست دارن

سبما چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ب.ظ

شلوم! خوفی؟ عشیشم من سیما هستم اطرافیان بهم میگن سیم سیم! داشتم میچرخیدم تو نت وبتو پیدا کردم! همشم خوندم! آره منم فرزادو دوست داره یکی از همکلاسی های من با فرزاد اشناستو میشناستش!اسمشو نمیگم ولی اولش ن داره هر سوالی داشتی ازم بپرس درمورد فرزاد !میسی گلم

احیانا اسم همکلاسیت نیلوفر نیست؟؟

نسترن (شاهین) چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ب.ظ

به کتاب

behnaz پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ق.ظ http://behnaz-khanoom.blogfa.com

سلام.
دقیقا شبیه خواباییه که واسه امیر میدیدی....
ایشالله میشه بری گل بدی بهش...

مرسی عزیزم

سبما پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ

آره خومشلم! از کجا پی بردی؟؟؟؟؟؟؟

چون خودم باهاش دوستم!

سبما پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:30 ب.ظ

هی وای من!!! چطور اخه؟ مگه تو هم توی مدرسه ی مایی؟ همون نیلوفر ه که قدش تقریبا 1.69 .1.70 هیکل معمولی داره مو بلنده مشکی داره؟چشاش درشته مشکیه؟ واقعا؟؟؟ نه بابا ! دوستی باهاش؟ هنوز تو تعجبم

نه عزیزم تو مدرستون نیستم!ولی خوب شد مشخصاتشو گفتی نمیدونستم!!تو نت باهاش دوست شدم.

سبما پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:06 ب.ظ

اااااااااااااااااااااا؟؟؟ واقعا ؟ جالبه آشغال خیلی خشگله(خودمم خوشگلما ) بدیش اینه که مغروره

یسنا پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:26 ب.ظ http://JONE1.BLOGFA.COM

سلام گلم خوبی،چرا منو لینک نمیکنی؟
راستی سوم همین ماه تولد فرزاده.حواست باشه،میشهشنبه.

مگه میشه تولد عشقم یادم بره

زارا پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام یاسی جوووووووووونم .خوبی عزیزم ؟با تعطیلات چی کار می کنی ؟ خوش می گذره ؟همه چی رو به راهه دیگه؟

آره عالیه

شکوفه جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ق.ظ

خوش به حالت یاسی که اینقد خواب میبینی من اصلا خواب نمیبینم خیلی دوست دارم یه بار عقشمو تو خواب ببینم!!!!!

یاسمن جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ http://www.manoto1-raha1363.blogfa.com

سلام عزیزم بعد از مدتهاااااااااااااااااااااااااااااااااااا آپم!!
راستی صدای فرزاد فرزین خیلی قشنگه!

عشــــــــــــــق منه

درسا پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ب.ظ

سلام عزیزم
خوبی؟؟؟؟ایشالا که بهش میرسی.دلم خیلی برات تنگ شده عزیزززززززززززززززززم.خیلی دوست دارم
بای بای

منم همینطور گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد