تموم شـــــــــــــــــــــــــــد!!!

سلااااااااااااام به همه.واااااااااااااااای بلاخره این امتحانا تموم شد و من راحت شدم!!باید جشن بگیریم.بریزین وسط همتون برقصین!!درسته که آهنگ وبم بدرد رقص نمیخوره ولی شاد باشین دیگه!!!من تا یه ربع دیگه باید برم مدرسه جدیدم مصاحبه و بعدشم میرم خونه دنیز تا شب حال کنیم و جشن بگیریم با هم!!!عاشق همتونم.بوســـــــــــــــــــــــــــــ.بای!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
nilooo سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ

وایییییییییییییییییییییییییییییی جای من خالیه پس خوش باش گلم به دنیزم سلام برسون ......

مرسی عزیزم

شکوفه سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:44 ب.ظ

تبررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررریک
خوش بگذره عشقم..........

ارمیا سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ

وااااای یعنی تا امروز امتحان داشتی؟
من که از ۲۷م راحت شدم
تبررررررررریگ میگم بهت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد