وای وای

بچه ها همین الان فروش بلیط شروع شد..دعا کنین التماس میکنم....

+بچه ها من به احتمال زیاد 5تیر رو نمیرم 23 تیر میرم.

نظرات 17 + ارسال نظر
محمدحسن دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ب.ظ http://www.p30patogh.ir


سلام دوست عزیز . وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوایی داری . خوشحالم که به صورت اتفاقی به وبلاگ شما رسیدم ..
سایتی رو بهت معرفی میکنم که خیلی کاربردیه و تمام مطالبش به روزه
تو این سایت کپی رایت آزاده و تو میتونی مطالب اون رو برای وبلاگ خودت استفاده کنی تا بازدیدت بالا بره
با عضو شدن تو گروه سایت(سمت چپ سایت قسمت وسط)میتونی مطالب رو تو ایمیلت ببینی و هر شب برات مطالب جدید رو میفرستن
امیدوارم ازش استفاده کنی و به دردت بخوره
لینک سایت رو هم به صورت مستقیم برات گذاشتم
www.p30patogh.ir

ارمیا دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ

از ته دلم برات دعا میکنم به چیزی که میخوای برسی....

مرسی عشقم

زارا دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ

واست دعا کردم عزیزم امید وارم بلیط توی جای خوب گیرت اومده باشه

ممنون

سپیده سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ

امیر جونت دیگه تموم شد فرزاد شروع شد؟؟؟؟؟؟؟امیرو فراموش کردی؟؟؟؟؟دیگه برای رسیدن بهیش تلاش نمی کنی؟؟؟؟؟

چیزی تموم نشده چیزی هم شروع نشده

شکوفه سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااام یاسی جوووووووووووووووووووونم خوبی من خیلیییییییییییییییییییی خوبم وای یاسی آقای علی حسینی الان بهم اس داد گفت salam.emruz bazi saat chande? منم جوابشو دادم بعد گفت mer30 وای یاسی نمیدونی این به هیچ کس محل نمیذاره داشتم شاخ در میووردم وقتی به دوستم گفتم اونم بهش شوک وارد شده بود....از خوشحالی نمیدونم باید چکار کنم؟؟؟؟؟
وای یاسی جونم حتما حتما واست دعا میکنم که بهترین جای سالن بشینی عششششششششششششششقم

عاشقت شده هااااااااااااااااا

نسترن (شاهین) سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ب.ظ

حتماً ایشا... هرجا دوست داری باشی

مرسی عزیزم

aghigh چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ http://wish77.blogfa.com

بدوووووووووووووووووو بیا منو هانی جفتمون آپیم
منتظریما!!!!!![چشمک]

شکوفه چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ب.ظ

سلام یاسی جونم خوبی چرا ۵ تیر نمیری؟؟؟میخوای مسافرت بری؟؟ نمیدونم یاسی ولی خیلی با من خوبه تو مدرسه هم همیشه باهام شوخی میکرد و سر به سرم میذاشت وقتایی که حالم خوب نبود کاری میکرد که حالم خوب بشه البته نامزد داره و منم اصلا به این چیزا فکر نمیکنم حس تو نسبت به فرزاد چطوره منم همین حس رو دارم.....دلم واسش یه ذره شده تا ۱۲ تیر نمیبینمش...
از ته ته دلم دعا میکنم که هم ۵ تیر بری هم ۲۳ تیر..........
عاششششششششششششششقتم.......

آره.بلیطم تموم شده.درکت میکنم عزیزم ایشالا که میبینیش.منم عاشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقتم

شکوفه پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام عشقم خوبی؟ امیدوارم سفر بهت خوش بگذره! امتحانا چطورن؟؟؟؟جدیدا رو هم مثل قبلیا خوب دادی؟؟؟؟ یاسی فیزیک ۷.۵ شدم بهم داده ۱۲ تا حالا اینقدر بهم ارفاق نشده بود....... وای یاسی کلا چند روزه داره حسابی بهم خوش میگذره عروسیه دختر خالمو پسر داییمه فکرشو بکن جات خالیه بیای قر بدی من که حسابی قر میدم....

مرسی عزیزم.آفرین چه حالی بهت داده ها!!جام خالی من همیشه تو مراسم بزن برقص خودمو میکشم.میدونی که..!!

aghigh پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ http://wish77.blogfa.com

آپم بیا منتظم

مانا پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ب.ظ

یاسی امیر که اصلا یاهو ایدی ندارهه پس چرا میگفتی ایدی یاهوشو داریو به کسی نمیدی؟؟؟

کی گفته نداره؟نمیشه همچین چیزی.

aghigh جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ http://wish77.blogfa.com

بدو بیا صندلی داغ شروع شدا!!!!!!!!!!!!!!!!!![تشویش]

aghigh شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ق.ظ http://wish77.blogfa.com

بدو بیا که دوباره یه جشن کوچولو گرفتم

nilooo شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ب.ظ http://romannnn15.blogfa.com/

عشقمممم واست دعا میکنمممممممم
راستی این وبلاگ جدیدمه ........

یسنا شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ http://JONE1.BLOGFA.COM

سلام یاسی جون ،آپم بدو بیا.حتما کمکم کن.راستی سیروان خسروی زن داره؟

نمیدونم

behnaz یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ http://behnaz-khanoom.blogfa.com

سلام اابجی یاسی چطوری؟
دلم برات تنگ شده بووووووووووووووود

سلام عزیزم.منم همینطووووووووور

شکوفه یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 ب.ظ

سلاااااااااااااااام وااااااااااااااااااااااااااااااای امتحانا تموم شد هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
من خیلی خوشحالم یاسی وقتی گوشیتو گرفتی میگم تو عروسی چی گذشت وای جات خالی بود....از بس رقصیدم هنوزم پاهام درد میکنه....
امروز ما ۶ تا ساعت ۲ ظهر تو مدرسه بودیم تو مدرسه ناهار خوردیم دیگه از مدرسه انداختنمون بیرون که اومدیم خونه روی در مدرسمون یه خاطره نوشتیم چون ممکنه سال بعد کلاسمون تشکیل نشه...
وای یاسی ۵ تیر کارنامه میدن من یکی بدبختم!!!
زیادی حرفیدم الان میخوام تا آخر شب بخوابم بعد شب تا صبح با بچه ها مسخره بازی کنیم .....بای بای عشقم

سلام عزیزم.خوش بحالت مال منم 3شنبه تموم میشه.گوشیمم 3شنبه میگیرم بعدش برام تعریف کن.نه بدبخت نیستی مطمئنم خوب دادی همرو.بای عزیزم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد