دیگه آخرشه..!!!

سلاااااااااااام یه سلام گنده به عشقای خودم!!!!چطور مطورین؟؟چه خبرا؟؟از امتحانا چه خبر؟؟خوب دادین یا شهریوری شدین؟؟نه من میدونم تمام دوستام شاگرد زرگن و 20 میشن(جز خودم)!!

خوب خدا رو شکر کم کم داریم به آخرای این ماه مزخرف نزدیک میشیم و بعدشم پرواز به سوی آزادی از زندان و رهایی!!!!منکه خیلی خوشحالم امتحانام تا الان جز 2تاش عالی بوده و میدونم بقیه رو هم خوب میدم و میرم کنسرت خستگیشو در میکنم!!بعدشم به عنوان جایزه یه لپ تاپ خریداری کرده و از شب تا صبح در اینترنت به سر میبرم!!!!!!!!!(لحنو حال کن)!!!

خوب بچه ها امیدوارم این ماه زودتر تموم شه و همتونم امتحاناتونو خوب بدین و خلاص شین!!!دوســــــــــــــــــــــــتون دارم هوار تا.بای!

نظرات 3 + ارسال نظر
Zahra سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ب.ظ

Ma ta 31 emtehan darim

نسترن (شاهین) سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ب.ظ

من که شنبه خلاصم

ن دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ب.ظ

باسی پریروز تعطیل شدم با دوستم رفتیم کتاب فروشی روی هم 64000 تومن کتاب خریدیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد