نفس در شمال

سلاااااام بچه ها!!من نفسم گرفته..میدونین چرا؟چون نفسم با دوستاش رفته شمال و اینجا نیست!!!!وااااااااای الهی قربونش برم من!!!!!2تا عکس خیــــــــــــــــــلی جیگرم داده بیرون.ببینین.

 ای جانم وای وای عااااااااااشقتم خوشگلللللللللللل

http://s3.picofile.com/file/7399184622/554368_10150943612187863_45262617862_9778912_1999461001_n.jpg 

 

نزنین نفسموووووووووووووو

نظرات 26 + ارسال نظر
نیلو دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ق.ظ

عصه نخوز فرداشب میان

هه

شکوفه دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ق.ظ

سلام عزیزم خوبی ببخشید که دیر اومدم و نبودم حال این امیر اسماعیل رو بگیرم شرمنده!!!!
اول که امیدوارم بری کنسرت و حسابی بهت خوش بگذره دوم اینکه جریان اون پستت چیه این فردی که میگی اذیتت کرده؟؟؟؟؟؟؟
واقعا درکت میکنم یه سری از این دوستا بد جوری حال آدمو میگیرن منم خیلی دوست دارم حرفای دلم رو به اون سحر نامرد بزنم و خودمو راحت کنم ولی حیف.................

سلام عزیزم.اشکال نداره.وای مرسی بالاترین آرزوم همینه!!هیچی ولش کن مهم نیست.عزیزم اونم که تقصیری نداره.همتون از هم دور شدین خوب.

نیلو دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ب.ظ

یاسی بهتره زود حرفای این خانومی که نمیدونم اسمشون ارغوانه رو برداری به ضرر فرزاد تموم میشه خواهش میکنم بردار خوب؟؟ کی سرکارت گزاشته بود یاسی؟

شاید راست بگه تو از کجا میدونی.

نیلو دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ

میلتو چک کن

عقیق دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ

وای یاسی امیر تموم شد گیر دادی به فرزاد بد بختمواظب باش یاسی دوباره فرزادم نشه مثل امیرا!!!!!!!!!!!!!!!!!چون این سری خیلی سخت تر فراموش کردنش!اصلا انگار دخترا تو این سن اگر عاشق یه بازیگر یا خواننده نباشن احساس میکنن یه چیزی تو زندگیشون کمه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ولی از این حرف ها بگذریم عکس های جالبی بود!

نگران نباش عزیزم نمیشه.

نیلو دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ب.ظ

یاسی برش داررررررررررررررررر ......چیو از کجا میدونم؟

واسه چی بردارم؟!؟!؟!
تو چه میدونی این راست میگه یا دروغ؟؟پس بذار باشه.

عقیق دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

آپم[قلب]

ارمیا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

نسبت به خودش چقدر دوستاش بدترکیبن!!!
راستی منم مثل خودت فکر میکنم تا مطمئن نشدی که حرفای ارغوان راسته یا دروغ نظرشو حذف نکن... آخه خیلی بااطمینان و بامدرک حرف میزنه ... امیدوارم که حرفاش سوتفاهم باشه و حقیقت نداشته باشه ولی اگه راست باشه نباید حذفش کنی...
راستی یه چیزی ... مامانم عاشق فرزاد شده ... چیکارش کنممم؟؟؟ دارم غیرتی میشمممممم!!!!!!

هه هه!!!!چه راست باشه چه دروغ پاکش نمیکنم..
اشکال نداره!!مامانت شوهر داره ها!عاشق صداش شده عزیزم پس غیرتی نشو.

نیلو سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:29 ب.ظ

من میدونم .... تو مگه فرزادو دوس نداری؟

عاشقشم

نیلو سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ب.ظ

یاسی دلمو نشکون برش دار فرزاد گناهی نداره همش تقصیر شیواست

پس حرفاش حقیقت داره....

nilooo سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:36 ب.ظ

hehehhehehe yasi dustash mese dustaye meymunam chagh va chele hastannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

بله!!!اما خودش بسیار خوشگل و باربی تشریف داره.

سارا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:14 ب.ظ http://sisi74.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااام عزیزم میدونم الان از دستم دلخوری که این همه وقت نیومدم وبت واقعا ببخشید نمیدونم چی بگم اما امیدوارم شاد باشی همیشه شاد باشی عزیزم

حنا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ب.ظ

درباره ی امیرم همین حرفا رو می زدی.
ولی اصلا به فرزاد نمی خوره این جور ادمی باشه!
تو این سنی که تو هستی ممکنه عاشق یه کاگر ساده ی ساختمون هم بشی. چون خصلت سنته
امید وارم این یکی تو زرد از آب در نیاد

ببین عشقی که من به امیر داشتم با حسی که به فرزاد دارم کاملا متفاوته پس مقایسشون نکن چون اصلا منصفانه نیست..تو زرد که دراومده ناجور...ولی من اهمیت نمیدم.

ارمیا چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ

نه بابا ... کاش فقط همین بود! وقتی می بینتش با اعتماد به نفس کامل و خیلی محترمانه بدون اینکه به روی خودش بیاره که شوهر داره میگه عشقم اومد!!! میگه هم عاشق قیافشم از صداشم خوشش میاد.... خوبه دیگه تکمیله!!!
راستی این حنا که نظر گذاشته دوستته؟؟؟

جدی نگیرش میگذره.
دختر داییمه

Pardis چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ق.ظ

بچه ها برین اون وب حال این ثنا دیوونه رو بگیرین!

حنا چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ب.ظ

بازم شکست عشقی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تحمل کن ایشالا خدا کمکت کنه.
اصلا اهمیت نده بااااااااااااششششششششههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه اتفاقا شکست نیست اینبار عشقم عاقلانست دیگه اونجوری نیستم که مثلا الانکه فرزاد نامزد داره بشینم گریه کنم...ایشالا خوشبخت شه عزیز دلم

نیلو چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ

میلو چک کن عریزم

نیلو چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ب.ظ

یاسی آپ نمیکنی؟

چی بنویسم؟؟

نیلو پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ق.ظ

نمیدونم

نیلو پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:22 ب.ظ

عشق تو شوک بود به قلب خستم چطوری یاسی؟

وای عاشق این آهنگم
ای بدنیستم.

نیلو پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:29 ب.ظ

خوندی میلمو؟

آره جوابتم دادم.بیا یاهو چت کنیم.

نیلو پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:36 ب.ظ

میشه از همون طریق ایمیل اخه من.....

تو چی؟؟

شکوفه پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام عشقم با امتحانا چکار کردی؟؟؟؟
وای یاسی آقای علی حسینی(دبیر فیزیک)واسه گرفتن حال بعضی از بچه ها یه امتحانی آورده بود که اشکم دراومد خیلی بد دادم تا دیشب که بهش sms دادم تو شوک بودم...گفتم فیزیک رو میفتم آخه خیللللللللللللییییی بد دادم در جواب sms گفت خیالت راحت باشه قصد ندارم کسی رو بندازم....از اینکه جوابمو داد از خوشحالی مردم چون جواب هیچ کس رو نمیده.شماره ی جدیدشو هم فقط من و 3 نفر دیگه داریم...آخی عزیز دلمههههههههه!!!!!

امتحانا که عالی بودن.
بله به به پس بساط عشق و عاشقی به راس!!!!!

aghigh جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ب.ظ http://wish77.blogfa.com

آپم بدو بیا[چشمک]

شیما جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:24 ب.ظ

بابا دس از سر فرزاد عزیز بردار‏!‏ نامزد نداره‏!5ساله که ازدواج کرده و زن داره‏!‏
واسه خودت میکم‏!منم عاشق استاد زیستم شدم‏!میدونی نتیجش جی شد؟؟ سالی که فقط باید به درسم فکر میکردم همش به اون فکر کردم‏!‏20روزه دیکه کنکور دارمو هنوز هیجی نخوندم‏!
فقط یه جمله:نکن این کارو با خودت

عزیزم من مشکلی ندارم باهاش کنار اومدم.

نیلو جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ب.ظ

شیما جون فک کنم تو بیش تر از من میدونی نه؟؟ چه جالب فرزاد 5 ساله زن دارهمبارکه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد