پای پیاده

بچه ها من عاشق این آهنگم...قشنگه نه؟؟


پنجره بسته،دلم شکسته،دلی که تنها دل به تو بسته

با یاد عشقت همیشه مسته،اما تو رفتی..

به من میگفتی هر جا که باشی

نمیشه روزی ازم جدا شی

اما چه آسون دل کندی از من،دروغ میگفتی..

خدا نگهدار...

با پای خستم،چتر شکستم

توی خیابون،نم نم بارون

پای پیاده،آخ که چه ساده،عشقو میخواستم..

هنوز میشینم تو رو ببینم

تو اون خیابون زیر بارون

چه خوش خیالم که برمیگردی،باور ندارم..

صدای نازت توی خیالم

دستای گرمت تو دست سردم

ستایشم کن حتی تو خوابم

هنوز چشم به راهم..

اگه تو حتی خاطره باشی

بازم قشنگه مال من باشی

هرجا که رفتی،هرجا که باشی

خدانگهدار...

با پای خستم،چتر شکستم

توی خیابون نم نم بارون

پای پیاده،آخ که چه ساده،عشقو میخواستم..

هنوز میشینم تو رو ببینم

تو اون خیابون زیر بارون

چه خوش خیالم که برمیگردی،باور ندارم

خدانگهدار....


آهنگش فوق العادست شاید بزودی گذاشتمش واسه آهنگ وبم..نظرتون چیه؟

نظرات 3 + ارسال نظر
حنا یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ق.ظ

تو هم بی کاری هرروز دو تا آپ میذاری.مگه تو امتحان نداری؟؟؟
(البته خودمم بیکارم روزی هفت هشت بار میام وبت ببینم نظرامو تایید کردی یانه)

دلم میخواد!!!

سارا یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ب.ظ

عزیزم گوش نکردم ولی حتما بزار تا ببینم چیه دوست دارم بوس بوس

نیلو یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ب.ظ

عاشقشم به خدا ................ یاسی من خیلی خوشحالم که با فرزاد آشتیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یاسی من خیلی خوشحالم الکی تو خونه را میرم میخندم مامانم میگه دختر حالا خوبه تا چند روز پیش داشتی از ناراحتی دغ میکردیهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


راستی نیلو نگفتی اسم پیجت تو فیسبوک چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد