آخ جوووووووووووووووووووووووووووووووووون!!!!

سلااااااااااااااااااااااااام به همه ی شما جیگرا!!!!من خیلی خرکیفم!!خر ذوقم الان!!!واااای نمیدونین چی شده!!!الان رفتم فیسبوک دیدم فرزاد جونم عشقم نفسم قراره 5 و 23 و 24 تیر توی برج میلاد کنسرت بذاره!!!!وایـــــــــــــــــــــــــــــی دارم میمیرم نمیتونم صبر کنم!!!!!!دلم میخواد برم و تمام تلاشمم میکنم!!!وای خدا!!!الان چندمه؟13هم؟وای من چجوری صبر کنم آخه؟!؟!؟!الان رفته بودم تو سایت ایران کنسرت که نقشه ی سالن برج میلادو ببینم.خیـــــــــــــــــــــــلی بزرگه کل تهران توش جا میشن!!!هر ردیف حدودا 50تا صندلی داره.کنسرت فرزاد که هنوز برنامش نیمده بیرون ولی مثلا من کنسرت علی عبدالمالکی رو دیدم،ردیف 1 که جز 2تا صندلی دقیقا جلوی سن،بقیش غیرقابل فروش بود!!!!!واسه همین نتونستم قیمتشو بفهمم

ولی یه چیز جالب اینکه ردیف 2 اون صندلی های گوشه 45 تومن بود ولی وسطش گرونتر!!وسطاش که خیلیاش غیرقابل فروش بود!امیدوارم کنسرت فرزاد اینجوری نباشه.

فقط یه مشکلی دارم.منکه ردیف 1 بلیط نمیخرم.2هم شاید نگیرم.به احتمال زیاد ردیف 3 یا 4 میگیرم.طبیعتا اون گوشه هم نمیرم میرم وسط که فکر کنم 80 تومن یا اینا باشه.بین 60 تا 80.من اگه بخوام با دنیز برم و قرار باشه مامانم واسه من 1نفر بلیط بگیره،تا 90تومنم پول میده.ولی اگه خواهرمم بخواد بیاد من چه خاکی به سرم بریزم؟؟باید مثل کنسرت کرج بچپم اون گوشه!!

تنها خواهشم اینه که دعا کنین برم چون تنها آرزوم همینه الان..!!!دعا کنین با دنیز برم و یه جای خوب اون وسط گیرم بیاد باشه؟؟عاچـــــــــــــــقتونم زیاد تا.دعا یادتون نره ها!!!بای بای

نظرات 5 + ارسال نظر
حنا شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ

اه چقدر میری کنسرت فرزاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آهنگاشم که حتماا روزی صد هزار بار گوش میدی
خسته نشدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایشالا اگه خودت کنسرت 1نفرو بری میبینی هر روزم بری خسته و سیر نمیشی....روزی 100بار؟؟100000000ابار!!!!

maryam یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ق.ظ http://tnt103.blogfa.com

امیدوارم که حتما بری.یه جای خوبم گیرت بیاد.خیلی هم بهت خوش بگذره!

مرسی عزیزدلم

نیلو یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ب.ظ

من ردیف 2 هستم مطمئنن! داداشم گفت ردیف 2 برات میگیرم ولی من 1 میخواممممممممممم من هم 23 میرم هم 5 تو چی؟

عزیزم توی کنسرت علی عبدالمالکی ردیف 1 فقط 2تا صندلی قابل فروش بود.شایدم مال فرزادم همینجوری باشه.بعدشم 1خوب نیست چشمات اذیت میشه ولی 2 عالیه.نه بابا خودم که دوست دارم 3تاشو برم ولی باید اول ببینم مامانم میذاره اولیشو برم،دومیش پیشکش!!

نیلو یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 ب.ظ

یاسی من با فرزاد اشتی کردم عزیز دلم دیروز پریروز به داداشم اینا گفتش که بیاین باهم بریم شمال وقتی داداشم داشت میرفت من یه نامه بهش دا دم که توش از فرزاد عذر خواهی کردمو کلی چیزمیز نوشتم براش که داد به فرزاد امروز باهم 2 دقیقه حرف زدیم تاحالا صداشو از پشت تلفن نشنید ه بودم که با خودم بحرفه!!!!!!!!!!!!! بهش گفتم یکی از دوستامو فررزادی کردم که اسمش یاسیو تورو خیلی دوست دار ه بهش گفتم به خدا هااااااااااااااااااااااااااااااااا

زشته انقدر عزیزم عزیزم نکن واسه شوهر من ها!!!!بعدشم عزیزم تو منو فرزادی نکردی من خودم فرزادی شدم.

نیلو یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ

عشق منه فرزاددددددددددددددددددددددددددددددد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد