چیه طلبکاری؟

خیلی از دستت عصبانیم.دلم میخواد خفت کنم.میدونی چرا؟هه.نمیدونی؟؟عجیبه!!شایدم بدونی و خودتو به کوچه علی چپ میزنی!!وقتی میبینمت یا صداتو میشنوم یا حرفاتو میبینم بغض گلومو میگیره و از خشم به خودم میپیچم ولی حیف،حیف که نمیتونم از حس جدیدی که تو قلبم نسبت بهت دارم حرفی بزنم.اشتباه نکن،آره دوست دارم هنوزم دوست دارم اما نمیدونم چم شده؟چرا دیگه حوصلتو ندارم؟چرا دیگه مثل قدیما مشتاقت نیستم؟چرا باید جوری باهام رفتار کنی که این حس زشت و نفرت انگیزو بهت داشته باشم؟چرا انقدر از من مصرف میکنی بدون اینکه ذره ای جبران کنی؟تو وجدان نداری؟خیلی دلم میخواد بدونم خجالت نمیکشی؟بارها به دلایل مختلف خواستم ازت فاصله بگیرم اما نشد.یعنی تو نذاشتی.نذاشتی سر حرفم بمونم و جفتمونو راحت کنم.چرا انقدر فیلم بازی میکنی؟من حقیقتو میدونم پس چرا انقدر دروغ میگی؟چرا خودت بهم نمیگی و خلاصم نمیکنی و همه چیو تموم نمیکنی؟حیف.بارها این حرفا رو زدم و خواستم راهمو بکشم و برم ولی مثل همیشه تو به پام افتادی و التماس کردی تمومش نکنم..واسه چی؟واسه چی باید توی رابطه ای بمونم که هیچ سودی برام نداره؟اشتباه نکن آدم فرصت طلب و سود خواهی نیستم اما دیگه تحملم تموم شده.تو رو خدا بذار ازت فاصله بگیرم تا جفتمون به آرامش برسیم.دیگه بسه هرچقدر سوء استفاده کردی ازم.بسمه دیگه بسمه
نظرات 17 + ارسال نظر
jouya جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ http://www.mjc.blogsky.com

شوری سراپا کن مرا
شیدای شیدا کن مرا
زندانیم ای هم نفس
لختی مدارا کن مرا
بغضی گلویم را گرفت...
یوسف... زلیخا کن مرا




از نوشِ خود نوشم بده
شیرین و عذرا کن مرا
کاری مسیحایی بکن
در عشق معنا کن مرا
عاشق ترازمجنون بیا
لیلای لیلا کن مرا
زیبای زیبا می شوم
از نو تماشا کن مرا
با دل مدارا کن دمی
در خود تو پیدا کن مرا
همچو طبیبی مهربان
جانا مداوا کن مرا
بر جسم بی جانم بدَم
دوباره احیا کن مرا
همچو کویری خسته ام
سرشارِ دریا کن مرا
بر خاکِ غمگینم ببار
دور از بلایا کن مرا




فریده مرادی

نیلو جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ

یاسی عزیزم من واقعا ازت میخوام فراموشش کنی سخت نیست به خدا من کسری رو با تمام وجو دم میپرسدیدم اما توی یه شب تویه شب سخت همچی تموم شد یاسی خودتو عذاب نده گل من

عزیزم منظورم با امیر نبود.اون واسه من مرد الان عاشق فرزادم فقط.

ارمیا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ب.ظ

یاسی؟؟؟؟؟ چی شده ...اتفاقی افتاده؟؟؟؟
امیر چیزی بهت گفته؟؟؟

نه عزیزم با امیر نبودم با یکی از دوستام بودم.اون واسه من مرد.

ارمیا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ

آها که اینطور ....
یه پست عجیب غریبم تو اون وبت بود ... باز یکی زر زیادی زده بود؟؟؟ ای بابا چرا مردم انقدر عوضی شدن!!!
فک کنم امروز واسه همه روز گندی بود ... منم الان خیلی خیلی ناراحت و عصبی ام ... سرمم داره از درد منفجر میشه ... اگه جرئتشو داشتم خودمو از این زندگی راحت میکردم....

آره.این روزا زر زیاد میزنن..نه عزیزم دیوونه نشو!اینکه راهش نیست.

عقیق جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ب.ظ

یاسی این متنی رو که نوشته کاملا مشخص که با امیر نیستی فرزادم که زن داره پس باید کس دیگه ایی باشه که من نمیشناسمش پس بنابر این نظری نمیتونم بدم فقط میتونم بگم عزیزم وقتی تصمیمت خیلی جدی باشه خدا هم نمیتونه منصرفت کنه پس اگر تصمیم گرفتی فراموشش کنی یا راهتون و از هم جدا کنین پس خیلی جدی این کارو بکن واگر هم هنوز مططمئن نیستی اصلاکاری نکن چون خیلی بده که بعدا پشییمون بشی و بخوای برگردی!امیدوارم تونسته باشم کمکی بکنم

آره عزیزم با امیر نیستم.فرزادم زن داره ولی عاشقشم!خودم یه موقعا از دستش خسته میشم ولی التماسم میکنه که اینکارو نکنم خودمم موندم دیگه چیکار کنم.

Pardis شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ

تو بلاخره منو میکشی با این آپات

خدا نکنه عزیزم

نیلو شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ب.ظ

من میشناسمش ؟؟؟ با کی هستی که من نمیشناسمش؟

نه نمیشناسی

نیلو شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ب.ظ

من تا کی باید بگم فرزاد زن نداره؟؟؟ 2 سال نامزده و هنوز هم موضوع ازدواجش معلوم نیست حالا هی شما برید روی نرو من بابا جون فرزاد من زن نداره ا ی بابا

باشه بیا منو بزن!!بهتر که نداره.فرزاد من؟!؟!چه زودم صاحب شدی!!!

نیلو شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ب.ظ

کاش بودممممم یاسی من منظورم با نظرای بالا بود نه تو

aghigh شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ

کی فرزاد التماست میکنه؟مگه باهم رابطه دارین؟اون رابطه احساسی؟همون فرزادی که رفتی کنسرتش؟

نه بابا عزیزم دلت خوشه!!!!یکی از دوستامه.

Zahra شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:21 ب.ظ

Shoma ham amir Mikhay ham hala ye Joraee farzad ham ba yeki dg doosti baba dast marizaf

1-من دیگه عاشق امیر نیستم.
2-آره فرزادو خیلی دوست دارم.
3-این شخصی که راجبش نوشتم پسر نیست.دختره.یکی از دوستامه.

ارمیا شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ

نیلو جون مطمئنی نامزده؟؟؟
من فکر میکردم الکی گفته نامزد دارم که طرفداراش دلشونو به چیزی خوش نکنن!!

نیلو شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ

و بالا خره بعد از کلی روز:: تاریخ...کنسرت...........فرزاد فرزین........اعلام.............شد!!! 5 خرداد و 23 و 24 خرداد یزن دست قشنگرووووووووووووووووووووووووو

تو تهران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حنا شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ب.ظ

تو تولدت بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نکنه با دنیز بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فکر نکنم دنیز باشه نه!!!!!!!

نه دنیز نیست.یکم فکر کن....بهت گفته بودم.همون دختره..یادت اومد؟؟

حنا شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ب.ظ

فاطی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نکنه حووم اذیتت کرده؟؟؟؟؟؟؟(منظورم آیسودا بود.)
ستایش؟؟؟؟؟؟؟
سپیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیتا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیگه یادم نمی یاد اسم اولشو بگو شاید یادم اومد
حالام اصلا مهم نیست.تو که تا دلت بخواد دوست داری.حالا یه دونه پریده به درک.

یکی از همینا.هروقت دیدمت بهت میگم.

حنانه شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ب.ظ

ایشالا بعد امتحانا.چون مطمئنم تا قبل از امتحانا که همدیگرو نمی بینیم.شایدم دو شنبه روز پدر هم دیگه رو دیدیم خدارو چه دیدی؟

آره شاید دیدیم.

maryam یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ق.ظ http://tnt103.blogfa.com

درود عزیز دلم.من که نمیدونم منظورت چه کسی بوده ولی امیدوارم که زود زود مشکلت حل بشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد