نفسم

این آقای خوشتیپ و خوشصدا و خوشگل و خوش هیکل و خوش اخلاق و با شخصیت و کلـــــــــــــــا عشق نفســـــــــــــ منه ها

http://s3.picofile.com/file/7394474408/523678_2982490766096_1376771978_32447070_2135579474_n.jpg

عشق منی و جون منی،تو دلمو میبری

نظرات 34 + ارسال نظر
ابوالفضل سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ب.ظ http://fam.blogsky.com

سلام .دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری .واقعا حیف نیست شما که از اینترنت استفاده می کنید و مبلغی رو هزینه میکنید .از اینترنت کسب درامد نکنید . شما می توانید با قرار دادن تبلیغات در وبلاگ خود مادام العمر هزینه دریافت کنید . این سایت که شما عضو آن میشد ابتدا برای عضویت به شما ۵۰۰۰تومان هدیه می دهد و مثل سایت های کلیکی نیست بلکه از فروش به شما پورسانت پرداخت میکنه. شمادوست عزیزمیتونید با استفاده از لینک زیر براحتی عضو بشید و درامد کسب کنید . امتحانش ضرر نداره.کافیه آدرس زیر رو تو نوار ادرس کپی کنی بعد با یک اینتر براحتی وارد قسمت ثبت نام شوید.
http://www.foroshnovin.com?rgm=abolfazl64
اگر دوست داشتی میتونیم تبادل لینک هم انجام بدیم. منو با عنوان روابط زناشویی به همراه فیلم و عکس لینک کن بعد خبربده که با چه عنوانی لینکت کنم. راستی داخل وبلاگ من یک فیلتر شکن منحصر بفرد هم هست که هیچ موقع فیلتر نمیشه. میتونید استفاده کنید

دنیز سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:11 ب.ظ

یاسی امیرو فروختی هیوایه تو

آره دیگه خودت که میدونی چرا.

s سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:11 ب.ظ

یه ذره شرم و حیا هم خوب چیزیه.

واسه چی؟؟؟

A20 سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ

یعنی به همین راحتی بیخیال امیر شدی؟؟
یعنی اون عشقی که ازش دم میزدی اینقدر ثبات داشت؟؟

ببین من واقعا عاشق امیر بودم ولی بگو ببینم اگه یه نفر بازیت بده و تو رو به مسخره بگیره و عشق و احساس و شخصیتتو لگدمال کنه،میتونی بازم دوسش داشته باشی؟

امیر اسماعیل سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ

مگه تو نظرها ننوشته بودی مثله برادر دوسش داری و عاشقش نیستی ؟مگه فرزاد نامزد نداشت؟خودت هم تکلیف خودتو نمی دونی! بالاخره عاشق کی هستی؟
من می دونستم عشقت به امیر همه اش دروغ بود یعنی یک هوس بود! حالا که از اون ارضا شدی امدی سراغ یکی دیگه! واقعا جالبه. خوشال میشم جواب منو بدی. اصلا تو میدونی عشق یعنی چه؟ عشق پاکه پس اسم هوا و هوس و شهوت خودت رو نذار عشق! این حسی که تو داری هوس و شهوته که برعکس عشق حس کثیفیه!

هنوزم میگم.مگه آدم نمیتونه عاشق برادرش باشه؟آره زن داره.ولی خوب چه ربطی داره؟نه دروغ نبود.من واقعا امیرو دوست داشتم امیر تمام وجود من بود نفسم بود.چیز خاصی هم نداشت که من به قول تو حس "هوس" بهش داشته باشم!!بعدشم من چجوری از اون ارضا شدم؟آدم وقتی عاشق یکیه و اون طرف لهش میکنه،خوردش میکنه،احساسشو میذاره زیر پاش،عشق معشوقشو تحسین میکنه ولی هیچ ارزشی براش قائل نیست،چجوری میتونه اون شخص ارضا بشه؟چون شخصیتش خورد شده ارضا شده؟آره میدونم.حسی که من بهش داشتم عشق بود.اشتباه نکن من هنوزم امیرو دوست دارم ولی چرا باید احساسمو خرج کسی کنم که ارزششو نداره؟آدمی که لیاقتمو نداره؟پس انقدر ندونسته حرف نزن.تو چه میدونی تو این9ماهی که عاشقش بودم،چی کشیدم؟خیال کردی من ایمیل میدادم و اونم میگفت مرسی عزیزم منم عاشقتم؟تو چه میدونی من چقدر عذاب کشیدم چقدر گریه کردم؟فقط اول و آخرشو در نظر گرفتی که امروز عاشق شدم و فردا فارغ؟نخیر از این خبرا نیست.من زجر کشیدم بخاطر یه آدم بی ارزش که فقط شهرتش براش مهمه و نمیدونه با یه دختر 16ساله که عاشقشه چجوری باید حرف بزنه تا دلش نشکنه و غرورش خورد نشه..نمیدونی تو هیچی نمیدونی..

شکوفه سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ب.ظ

یاسی میشه به ما بگی عاشق امیری یا فرزاد؟؟؟؟؟
امیر رو فراموش کردی؟؟؟؟

من الان عاشق هیچکس نیستم مخصوصا اون بی لیاقت.فقط فرزادو خیلی دوست دارم.همین.

MisS StYlish سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ب.ظ http://0o0-miss3p-0o0.blogfa.com

ول کن این حرفا رو عزیزم تو عاشقشی همین مهمه به حرف بقیه چیکار داری

nilooo سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ب.ظ http://singerrrr.blogfa.com

وای وای وای چه خوشتیپههههههههههههههه یاسی قربون سلیقت : مامانمم عاشقشه البته صداش

خوشتیپ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نفس منه جیگر منه وای وای....کلـــــــــا دختر کشه عشقم..من عاشق همه چیشم

oliya سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ب.ظ http://candle-of-scorcher.blogfa.com

یادت نره مثل اون دفعه

نیلو سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ب.ظ

یاسی شیطون عکس والپیپر منه این که...!!!! فرزاد: خفت کنم که دلمو ان قدر اب میکنی........دلم براش تنگیده یاسی باهاش قهرم

عکس والپیپر کجا؟چرا؟

امیر اسماعیل چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ق.ظ

باشه معذرت میخوام من اینارو نمی دونستم
ولی اینم بدون هیچ کس به برادر واقعیش هم اینارو نمی گه چه برسه به اینکه اون آدم نامحرم هم باشه: آقای خوشتیپ و خوشصدا و خوشگل و خوش هیکل و خوش اخلاق و با شخصیت و کلـــــــــــــــا عشق نفســـــــــــــ منه ها عشق منی و جون منی،تو دلمو میبری!!!

من به محرم و نامحرم بودنش کاری ندارم.مگه اگه یه دختر و پسر عاشق هم بشن،به هم محرمن؟؟نه!!و اونا هم همین حسو بهم دارن.منم هیچ فرقی با اونا ندارم با این تفاوت که این عشق 1طرفست.

امیر اسماعیل چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ب.ظ

حتی یه کلمه از حرفامو هم نگرفتی . شایدم گرفتی و داری خودتو میزنی به اون راه . در هر صورت بی خیال.

من هر چیزی که از حرفات فهمیدم،همونم جوابتو دادم.

oliya چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ب.ظ

نمیگی چی گف؟؟؟؟
فقط به دنیز میگی نه؟؟؟؟!!!!!!

نیلو چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ب.ظ

کلا یه روز عصبی بودم 2 هفته پیش بعد یه چیزی بهش گفتم بهش برخورد دیگه جواب نداد منم گفتم بهتر که جواب نمیدی خدا کنه با داداشم دعوا کنین که دیگه توی گروهت نباشه دیگه هم به من ایمیل نده . خداحافظ

دیوانه ای به خدا!!

نیلو چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:20 ب.ظ

همین الان یه چیزی به ایمیلم بفرست که ایمیلتو داشته باشم کارت دارم دارم میمیرم از عصبانیتتتتتتتتتتتتتتتت

فرستادم عزیزم.

Pardis چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:20 ب.ظ

یاسمین 1روز عاشق امیر بود الان فهمیده ارزششو نداشته، آدما وقتی کسی رو دنیای خودشون میکنن کوچکترین اشتباه اون طرف دنیاشو داغون میکنه،هرکس برا کاری که انجام میده دلیل داره، چرا بهش توهین میکنید؟ چرا احساسشو مسخره میکنید عاشق بود یه چیز میگفتین حالا یه چیز دیگه؟ ای بابا یعنی این دختر نمیتونه تو وب خودش با دوستاش درد دل کنه؟ چرا فک میکنید یاسمین حتما باید عاشق باشه؟
ترسوندینش بخدا، دلشو شکستین
یاسمین خوشحالم که جرات روبه رو شدن بااین آدما رو پیدا کردی. تو تازه 16 سالته حالا حالاها فرصت داری،درضمن فقط خودت مهمی

مرسی عزیزدلم.حرفایی رو زدی که خودم جرئت گفتنشو نداشتم.ممنون عزیزم حق با توئه.

oliya چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ http://candle-of-scorcher.blogfa.com

حالا واقعا یارو دوست دخترش بود؟

نه بابا طرف خل بود.

Pardis چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:29 ب.ظ

یاسمین به عنوان طرفدار عاشق فرزاده، هیچ کاریم نمیتونه بکنه چرا حلال حروم میکنید؟ درضمن امیرو فراموش نکرده فقط دیگه عاشقش نیست یه طرفدار مث بقیه آدماست، یاسمین جان پرواز کن آنگونه که میخواهی وگرنه پروازت میدهند آنگونه که میخواهند!

مرسی عزیزم از اینهمه حمایتت.

sepide چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:15 ب.ظ

ایییییییییییییییی بابا یاسی جون جون ما ول کن دیگه امیر کم بود اینم اضافه شد(شوخی کردم)ولی باز بدبخت می شیم حتما می خوای ک وب دیگه باز کنی نه؟؟؟؟؟من باید به دنیز بگم که دیکه تورو کنسرت نبره

نه بابا اون خودش واسه خودش وب زده 500تا وبم داره که من باید 5سال کار کنم که بهشون برسم!
غلط کرده نیاد!!با کتکم شده میبرمش.

نیلو چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ب.ظ

یاسی هیچی برام نیومد وایسا من میفرستم ببخشید من خیلی عصبی بودم امیدوارم حرفامو ببخشی

حنانه چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ

بابا شماها چی میدونید که این قدر نظرای الکی می زارین.به جای این که با یاسی همدردی کنید.... درسته یاسی می گفت امیرو عین برادرش دوست داره اما الان اوضاع فرق می کنه.تازشم یاسی که جرم نکرده جرمو امیر کرده که یاسی رو خورد کرده؟؟؟؟؟؟؟
انتخاب با خودته.کم کم فراموشش می کنی و بعدش به این روزا می خندی!
راستی بالاخره موبایلتو هنوز ندادن؟؟؟

قربون دهنت کاش بفهمن.
نه آخر امتحانا میدن.

aghigh چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ب.ظ http://wish77.blogfa.com

به به چشم امیر روشن حالا امیرو میفروشی نه!!!!!
[شوخی کردم!

تقصیر خودش بود!

ارمیا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ق.ظ

یاسی جونم بمیرم برات که برای هر کلمه ای که از دهانت میاد بیرون باید توضیح داشته باشی ... و با هر جمله ای مینویسی یه دشمن برات پیدا میشه!!!
بابا یاسی رو ول کنین دیگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگه!!!! اگه دنبال کل کلین اینجا جاش نیست ... وب هایی هستن که مختص همین موضوع ساخته شدن چرا نمیرین اونجا؟؟ ... چیه؟؟؟ از وجودشون خبر نداشتین؟؟ خوب اگه آدرس بدم دست از سر یاسی و وبشو و ما (دوستای یاسی) برمیدارین یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدا نکنه عزیزم.ولشون کن بعضیا توقعای بیجا دارن از آدم.

oliya پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ب.ظ http://candle-of-scorcher.blogfa.com

در هر چصورت خوشحالم که همه چیز تموم شده و فراموشش کردی

امیر اسماعیل پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:30 ب.ظ

مخاطب من یاسی بود نه شماها!!!! جالبه شما شدین کاسه ی داغتر از اش! خودش اینجوری که شما جواب میدین جواب نمیده!
درضمن وقتی میخواین از طرف یکی دیگه زر بزنین و مثلا طرفداری کنین قبلش یکم هماهنگ کنین! نظر این دوست گرامیMisS StYlish کاملا متفاوته با نظر پردیس و یاسی!!! درضمن ارمیا اگه نظرمو با دقت خونده باشی من قصد کل کل نداشتم و من هیچ کاری با گهایی مثل تو و امثالت ندارم که بخوام دست از سرتون وردارم یا نه، پس دهنتو ببند و عر عر نکن اون آدرساتم برای خودتون نگه دار چون ظاهرا شما بیشتر مشتاق کل انداختنین

چیه حسودیت میشه؟آره من ملاحظه میکنم و جواب میدم.ولی اونا ازم دفاع میکنن فهمیدی؟؟بعدشم فکر نمیکنم تو کاره ای باشی که بخوام بخاطر احساساتم بهت جواب پس بدم و بخوام برات توضیح بدم.جواب نظر قبلیتم بخاطر این دادم که لطف کردم و آدم حسابت کردم.متفاوت باشه.هرکسی نظر خودشه داره.تو اینجا چیکاره ای؟؟ننه ی امیری یا بابای فرزاد؟گه هم تویی با جد و آبادت که به هرکی توهین کنی به ارمیا نمیذارم توهین کنی میفهمی؟؟فعلا که دهن تو بازه و جک و جونورا ازش میریزن بیرون.فکر نمیکنم لازم باشه به تو یکی بگم که چرا اینو دوس دارم و اونو دوس دارم؟احساس خودمه 4دیواری اختیاری پس هرجور بخوام کنترلش میکنم توام عددی نیستی که بخوای اظهر نظر کنی.افتاد؟؟

امیر اسماعیل پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ

برو بابا تو اصلا جنبه نداری لیاقتت همین دوستای خرته چون خودتم یه پا خری منم دیگه پام رو توی این طویله نمی ذارم! منم اولش تو رو آدم حساب کردم که برات نظر گذاشتم ولی حالا که می بینم فقط یه الاغی در ظاهر یه آدم فهمیدم تو ارزش نداری برات نظر بدم. برو بمیر. برو به هوس بازیات برس ببینم به کجا میرسی؟ عاقبت هیچ کسی آدم حسابت نمی کنه چه برسه به امیر وفرزاد!! آخرش فقط تو میمونی و این چرندیات وبلاگت البته اگه وبلاگی وجود داشته باشه چون ممکنه هکش کنم!!هههههههههههههههههههههههه
خداحافظ برای همیشه

ببین لیاقت نداری من حتی جوابتو بدم پس نظرت میمونه اینجا که بقیه به حسابت برسن.

Pardis پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ

یاسی چرا جواب این پسره که معلوم نیس از کجا اومده رو میدی؟ بذار واسه خودش بین چندتا دختر عرعر کنه بخندیم، بیچاره حتما جایه دیگه ای نداره!!!

حنانه جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ق.ظ

pardisجان صدای عرعرش خیلی بلنده دیگه داره اذیتمون می کنه.خود یاسی هم مسئولیتی بهمون داده که باید انجامش بدیم.

اصلا ناراحت نباش داره خصوصیات خودش رو برات میگه ادبیاتش ضعیفه به جای این که از زاویه دید اول شخص استفاده کنه از زاویه دید دوم شخص داره استفاده می کنه.

تازشم اقا امیر اسماعیل خان اگه یک بار راهت به این ورا کشید (که امید وارم صد سال سیاه هم نکشه)بدون که صدای عرعرت داره همه ی مردمو کر می کنه.به خاطر این که خودت به حلال و حرومم معتقدی بدون که این صدای عرعرت که داره مردمو اذیت می کنه و این یعنی گناه.
اولین نظراتم به جوری میگفتی که یه آدم باشخصیت داره اینجا نظر می زاره.اما بعدش فهموندی تو از خرم خرتری و لیاقتت همونایی که به یاسی گفتی.
تازشم تو این قدر به یاسی گیر می دی و اونو الاغ فرض می کنی یه خورده به خودت نگاه کن که از فهم وکمالات هیچ بهره ای نبردی.اگرم فکر کردی که تو همچین نظرای از خودت بد تر رو برای یاسی می زاری و ما هیچی نمی گیم کور خوندی.اینجا مخصوص کسایی که یاسی روحمایت می کنن نه این که بخوان همچین نظرایی هم بزارن.اگرم یه..... بخواد نظرهایی مثل تورو بزاره حمایتش می کنن و جواب اون شخصو میدن.
حالا شیر فهم شدی یابازم یه صفحه ی دیگه بنویسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امیراسماعیل حالا که حنا وارد صحنه شده فکر نکنم حضور من لازم باشه..آفرین حناجونم خوب حالشو گرفتی ایول عزیزم.ولی ارزش نداره که بخاطرش اعصابتو خورد کنی پس ولش کن بذار بره بمیره

ارمیا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ق.ظ

یاسی ممنون که ازم دفاع کردی ولی این یارو اصلا ارزش جواب دادنم نداره فقط بلده صفتهای خودشو به بقیه نسبت بده و از نظر عقلی کاملا مشکل داره ... به عبارتی خله !!
ببین آقای بی شخصیت تو هم برو به زر زدنت برس ببینیم آخرش چه انی میشی؟؟؟ این آخر و عاقبت توئه که کسی آدم حسابت نکنه ... هرچند که الانشم کسی تو رو به عنوان آدم قبول نداره!!
هیچ غلطیم نمی تونی بکنی... هک؟؟؟ هه هه هه!! چه خنده دار!!!تو اگه این چیزارو بلد بودی به جای اینکه مثل احمقا توی وبهای بقیه ول بگردی و زر بزنی میرفتی واسه خودت یه وبلاگ میساختی!!!
راستی یاسی مشخصه این آدم کاملا به تو حسودی میکنه ... فک کنم همجنس گرا باشه و عاشق امیر و فرزاد شده

خوب حالا اگه بازم حرفی برای گفتن داری عرعر کن تا همونطور که پردیس جون گفت بخندیمو یکم دلمون شاد بشه

خواهش میکنم عزیزم وظیفم بود.وااای عاشقتم این همجنس گرا رو خیلی خوب اومدی!

aghigh جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ http://wish77.blogfa.com

آپم[ناراحت]

زارا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ

یاسمین جان دقیقا باهات موافقم که امیر با احساساتت بازی کرده.منم اونو مثله برادرم دوس داشتم ولی بعد یه مدت فهمیدم که واقعا ارزششو نداره .به نظر من امیر هیچ ارزشی واسه ی طرفداراش قائل نمی شه و اصلا به احساسات و عشق اونا اهمیت نمی ده .تو هم اصلا به حرف دیگران اهمیت نده .ای طور آدما فرق عشق ودوست داشتنو نمی دونن.

مطمئنی مثل برادرت دوسش داشتی؟!هرکسیم بدونه فرق این 2تا رو،امیر نمیدونه و هیچوقنم نخواهد فهمید.

زارا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ

آره عزیزم مطمئنم که مثله برادرم دوسش داشتم .تو راست میگی امیر هیچ وقت معنیش رو نمی فهمه .واقعا فکر نمی کردم امیر همچین آدمی باشه

منم همینطور...

ترانه شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ب.ظ

ببینم شماها راجع به چی حرف می زنید؟ فکر نمی کردید امیر چه جور ادمی باشه؟ من که مثه شماها عاشقش نیستم ولی دوس دارم بدونم قضیه چیه...

عزیزم ولش کن فقط بدون امیر لیاقت نداره همین.

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ب.ظ

ببین یاسی جان من قصد توهین ندارم نه به تو نه به امیر نه به سایر دوستان. این فقط نظر شخصی منه و من نمی خوام این جا به کسی توهین کنم . فقط می خوام بگم چرا فکر می کنی امیر لیاقت عشق و محبت نداره؟ خوب این بیچاره که بهت گفت تو رو مثله خواهر کوچیک ترش دوست داره. خوب مگه عشق زوریه؟ اون هیچ احساسی به دخترایی که عاشقشن نداره جز به عنوان خواهر . جواب طرفداراشم می ده براشونم ارزش قائله . وقتی نمی خواد عاشق باشه چرا می گی لیاقت عشق و محبت نداره؟ عشق رو زوری نمی شه تحمیل کرد. من نمی گم تو بهش تحمیل کردی فقط دارم میگم اگه نمی خواد احساسی به جز حس برادرانه بهت داشته باشه دلیلی برای نداشتن لیاقت نیست.

عزیزم منم نگفتم چون بهم نگفته فدات شم لیاقت نداره!!!!حرف من بخاطر یه سری اتفاقاتی بوده که بین ما افتاده که به یه دلایلی نخواستم اینجا بنویسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد