آهنگ

بچه ها آهنگ وبم چطوره؟؟

نظرات 16 + ارسال نظر
حنا دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ب.ظ

عالی.اسم آهنگش چیه؟؟؟؟

آهنگ دونه دونه از فرزاد فرزین

نیلو دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:28 ب.ظ

عاشق آهنگتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم این خواننده اش کیه؟؟؟ چه خوش صداست بهش میخوره جذاب و خوشتیپ خوش سر زبون و مهربون باشه!! یه کمی هم عصبی!

بلــــــــــــــــــــــه.ایشون عشــــــــــق منن.

زارا دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:19 ب.ظ http://amir.afjar.loxblog.com

خیلی قشنگه عزیزم .سلیقت حرف نداره

ممنون عزیزم

sepide دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ب.ظ

عالیه اما قبلی بهتر بود!!

آخه تکراری شده بود.

ermia سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ق.ظ

وااااااااااااااااااای دیدی امتحان چه آسون بوووووود!!!
ولی من نیم نمره غلط دارم
راستی من بهت رسوندمااااااااا

چرت ترین امتحان عمرم بود!!ولی آره منم نیم نمره غلط دارم ولی مهم نیست!

ermia سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ق.ظ

راستی آهنگ وبتم خوبه ... به آدم آرامش میده

فرزاد جونم همیشه آرامش میده

نیلو سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ق.ظ

وایسا بینم تو عاشق داداشه من شدی؟؟/ من داداشمو زنش نمیدم

عاشق؟؟؟وای نگو که نفســــــــــــــمه.عه دلت میاد 2تا عاشق بهم نرسن؟!

ermia سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ

در اون که شکی نیست....

سارا سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ب.ظ

عزیزم خیلی قشنگه تو همه چیزت ۲۰

مرسی گلم

شکوفه سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ب.ظ

بازم مثل همیشه خوش سلیقه!!!
خیلی قشنگه من این آهنگشو خیلی دوست می دارم..

آره منم همینطور

نیلو سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ب.ظ

2 تا چشام رشن میبینم من هی با فرزاد قهر میکنم پس خبریه پس اون نامزد......... اون جا چکار میکنه ککلا من روی نامزد فرزاد حساسم با او قیا فش

بابا نامزد چیه طرف زن داره.6ساله ازدواج کرده.

نیلو چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:37 ب.ظ

چطوری این شایعات رو باور میکنی؟؟؟6 سال ؟؟یاسی جون؟؟ باور نکن دروغه این حرفا

نیلو چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ

نمیددونم شاید فکر میکنی حرفام دروغه اون از فرزاد که هی قهر میکنه اونم از تو که حرف منو باور نمیکنی اونم از مامانم که هر روز یه جوریه یه روز میگه مثله دامادم دوسش دارم یه روزم میگه باهاش حرف نزن هرچور دوست داری فک کن من هیچ سودی برام نداره دروغ بگم یاسی جون

بابا مگه من چی گفتم که اینجوری حمله میکنی؟؟

نیلو چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:47 ب.ظ

2 ساله نامزه هنوزم موضوع ازدواجش معلوم نیست!

* شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:07 ب.ظ

اره بابا کی گفته شش ساله ازدواج کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط میدونم نامزد داره ولی مدتشو نمیدونم

maryam یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ق.ظ http://tnt103.blogfa.com

یه زمانی آهنگ پیشوازم بود!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد