عید!!

سلام بچه ها!خوبین؟چه خبر؟؟حوصلم سریده بود گفتم بیام آپ کنم همینجوری!!!

واسه عید چیکارا کردین؟خرید کردین؟؟من همه چی خریدم.ست قهوه ای و مشکی.زیاد بهم نمیان ولی مهم نیست.مسافرتم که مثل همیشه...انگلیس!!!میخوام برم پیش امیر!!!نه بابا شوخی کردم.میریم شمال.فکر کنم امسال شمال جای سوزن انداختن نباشه.همه حمله میکنن اونجا.شما کجا میرین؟؟

به امیرم یه ایمیل دادم و پیشاشیش عید رو بهش تبریک گفتم.حیف که سال تحویل شمالیم وگرنه میخواستم همون روز بهش ایمیل بدم و تبریک بگم.فکر نمیکنم جواب بده.شما چی فکر میکنین؟؟?

نظرات 4 + ارسال نظر
بهنازخانوم پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ http://behnaz-khanoom.blogfa.com

سلام یاسی جون.
بنظرم جوابتو میده.
درضمن سته قهوه ای ومشکی که بد نیست؟؟؟
خوش بگذره بهت.
منم همه چیو خریدم جز کیف.
آپم.
منتظرتم...

مرسی عزیزم.منم امیدوارم.

دنیز جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ق.ظ

تاالان گفتم جوابتو میده هردفعه هم داده بازم میگم جوابتو میده که به این کارش ادامه بده راستی عید چراباگوشیت نمیری نت بهش ایمیل نمیدی

Zahra جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ

Ey kash as tarafe manam behesh Tabrik migofti

باشه عزیزم.عید یه ایمیل بهش میدم و از طرف همه ی شماها و خودم عید رو بهش تبریک میگم!

kt جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:01 ب.ظ http://googoosgacademy2011.blogfa.com

سلام عزیزم اول واسه ابن پستت نظر بدم بعد
میرم پست بعدی
عید تو هم مبارک باشه پیشاپیش گلم
شمال هم خوش بگذره منم مثه همیشه تنهام
یعنی بیشتر از 3 ساله که اینطوریه.


خونوادم همیشه به فکرمن ....از من هم خیلی خواستن که برم پیششون

از تنهایی خوشم نمیاد

ولی خب تنهایی رو ترجیح میدم!

.....امیدوارم که سال خوبی برات باشه گلم

امیدوارم امسال عشقت به امیر دوبرابر بشه

من ادامه مطلبم رمز داره رمزشم اینه

matt

منتظرم بیا بخونشون !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد