خوشحالم!!

سلام!من خیییییلی خوشحالم یعنی راستش دارم پر درمیارم!هروقت یادم میفته که امیر بهم گفته مثل خواهرش دوسم داره،میرم روی ابرا و تا اطلاع ثانوی پایین نمیام!!!

امروز خوشحالیم 2برابر شد!2زنگ ریاضی داشتیم که چون معلممون نیمد،جفتش پرید!نشستم با دنیز راجب رها و امیر حرف زدیم و یه سر رفتیم توی آسمونا و برگشتیم زمین!!

زنگ بعدیشم ورزش داشتیم.توی اتوبوسم کلی حرفیدیم با هم.توی باشگاهم خیلی بهم خوش گذشت.خیلی دنیز رو دوست دارم عین خواهرمه(که خواهر امیرم میشه!!!!) خیلی بهش وابسته شدم.دنیز جونم بووووووس!!

زنگ آخرم باز بیکار بودیم که معلم زبان فارسیمون اومد سرمون.ای من بدم میاد از این بشر!

فامیلیش کاووسیه بهش میگیم کابوسی!!!!

راستی 3شنبه قراره اردو ببرنمون توچال!!امروز بهمون رضایت نامه دادن ولی چون از 18 نفر فقط 8 نفر میخواستیم بریم،اومدن گفتن نمیبریمتون!من و دنیزم رفتیم با مدیرمون حرفیدیم و 2نفر دیگه رو هم جمع کردیم و 2باره رضایت نامه ها رو گرفتیم!!خیلی دوست دارم زودتر 3شنبه بشه.مطمئنم خییییلی بهم خوش میگذره مخصوصا چون با دنیزجونم میرم.


خوب دیگه بای بای!!


نظرات 7 + ارسال نظر
عرفان یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:05 ب.ظ http://bacheshooloogh.mihanblog.com

خوشبحالت!
ما رو فقط یه بار داشتن میبردن قم!!!!!!
اون هم رفیقم رو که پیاده بشه!رفیقم جا نشد سوارش نکردن منم با مدیرمون دعوا کردم پیاده شدم کل پول رو با رضایت نامه گرفتم از لجم همون جا پول رو انداختم صندوق صدقات!
15 تومن یه جا صندوق!
مدرسه ی ما خیلی آشغاله!!
شاهد هم هس تقریبا همه حذب اللهی!
ولی بعضیا مثل من شلوغ و باحال هم هستن!
خوشبحالت!
خوش بگذره!!!

مرسی عرفان جون.وااای چجوری دلت اومد 15تومن رو بندازی صندوق؟!؟!؟!؟!

دنیز یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 ب.ظ http://www.rahaetemadi.blogsky.com

سلام عشقم خوبی وااااااای دارم ازخستگی میمیرم من موندم اصلا این رسم وروسوم چیه که باید نزدیک عیدخونه تکونی کرد .....یاسی جونم امروزبه منم خیلی خوش گذشت بعدازیک سال قدرتو میدونم توعجق منی پارسال باتو چیکارکردم هروقت یادش میوفتم عذاب وجدان میگیرم حالا بیخیال ولی ازاول سال تاالان تنهایکشنبه ای بودکه دعوانکردیم وخندیدیم واااااای همش دارم به سه شنبه فکرمیکنم که چه جوری میگذره البته باوجودتوخوب میگذره فعلا من میرم ازخستگی دارم بی هوش میشم

من از ذوق 3شنبه دارم میمیرم عزیزم!!اگه تو نمیرفتی منم نمیرفتم عشقم.
گلم به پارسال فکر نکن هرکاری باهام کردی و هرچی بود تموم شد و رفت...وااای رها کجاست که این دختر گل رو برداره ببره؟؟!!

یاسمن دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.manoto1-raha1363.blogfa.com

سلام عزیزم.وب نو مبارک!!!!!!!
راجع به رهی من چیا میگفتین؟ها؟؟؟؟
منو که یادت نرفته؟
بااسم یاسی و امیر لینکت کنم؟

مرسی.نه عزیزم همتون لینکین.آره گلم همین اسم خوبه!!!!چیز خاصی نمیگفتیم فقط رفته بودیم تو فکر و خیالای عاشقانه!

نیلو سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ http:// SANARAVA.MIHANBLOG.COM

امیدوارم بهت خوش بگزره!!!!! وب جدید مبارک یاسی گلم

ممنون عزیزم

ستاره سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:46 ب.ظ http://adght.blogfa.com

سلااااااااااااام.خوبی عزیزم وب جدید مبارکخوش بگذره خوش به حالتون ما هم هفته ی قبل رفتیم خوزستان با بروبچ خییییییییییلی خوش گذشت بهترین سفر عمرم بود.یاسی جون چطوری میتونم واست نظر خصوصی بذارم؟؟؟؟

نظر خصوصى نمیشه.نظر بذار،من تایید نمیکنم.

Zahra سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:58 ب.ظ

Che madrese khobi Darin mibarabetin biron madrese ma ke ye roz zang akhar goft to hayat ordo dashte bashin hamin

هه!چه اردوی جالبی!!!همونشم به اصرار خودمون بردن.

من دیوونه یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ http://www.blockgirl.blogfa.com

وای کابوسی رو خیلی خوب اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد